سریال «پروانه» دهه فجر از شبکه سه پخش می‌شود/تله فیلم «فلس سیاه» ۲۵ آبان روی آنتن می‌رود

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

یک بازیگر عنوان نمود:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ فرشید نوابی از پخش دو اثر تلویزیونی و کارهای سینمایی که در آنها ایفای نقش نموده است خبر داد.

فرشید نوابی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، گفت: در حال حاضر در سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان بازی می نمایم که قرار است در دهه فجر از شبکه سه پخش شود. همبازیان من دراین سریال حامد کمیلی، مهدی سلوکی و الهام چرخنده هستتند.

وی افزود: اخیرا یک فیلم سینمایی نیز به نام «فلس سیاه» به کارگردانی مسعود تکاور بازی نموده ام که در آن به همراهی لعیا زنگنه، آبتین خداپناهی و رحیم نوروزی ایفای نقش نموده ام.

این بازیگر در خصوص داستان این فیلم، تصریح نمود: این فیلم یک داستان واقعی است و شخصیتی که من نقش آن را بازی می نمایم در حال حاضر در زندان و منتظر حکم اعدام است. شخصی است به نام عماد که از قاچاقچیان مواد مخدر است و طی ماجرایی دستگیر می گردد، همسر این شخص که لعیا زنگنه نقش آن را بازی می نماید به همراهی شخصی دیگر تصمیم می گیرد گروگانگیری کند و با این گروگان همسرش را مبادله کند. این فیلم قرار است ۲۵ آبان ماه پخش شود.

نوابی درباره دیگر فعالیت های خود عنوان نمود: «شیطان شلوار لی نمی پوشد» به کارگردانی علی عطشانی و «آتشبازی» به کارگردانی بهمن گودرزی دو فیلم سینمایی دیگری است که قرار است در آن ها بازی کنم. طراحی و کارگردانی یک مسابقه برای شبکه قرآن را نیز در دست دارم که «نفر سوم» نام دارد.

وی در پایان خاطر نشان نمود: این مسابقه ۲۲ آبان ماه کلید می خورد و تا دوم آذر ضبط آن طول می کشد و از ۱۵ آذرماه هم پخش می گردد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۲۷


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.