سری تازه بازی GTA برای ios و اندروید خواهد آمد

سری تازه بازی GTA برای ios و اندروید خواهد آمد

یک خبر خوب برای طرفداران بازی GTA و آنهایی که روی تلفن های همراهشان سیستم عامل IOS را دارند، این است که بازی GTA: Vice City به سریعی برای این سیستم عامل در تلفن های همراه و تبلت ها عرضه می گردد.

Rockstar Games خالق سری بازی های جهان باز GTA می گوید که انتشار یافتن GTA: Vice City برای سیستم عامل مَک، بهانه ای برای تولد دهمین سالگرد این سری پر طرفدار است. این شرکت افزود که نسخه ی همراه بازی GTA: Vice City ، همه ویژگی های نسخه ی اصلی در کنسول PS2 را دارد. نسخه ی آندروید بازی بعد از انتشار یافتن نسخه ی IOS، بر روی مارکت قرار می گیرد اما نسخه ی IOS از ویژگی های گرافیکی بالاتری نسبت به آندروید برخوردار است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/c3015da915dc19d903343e9da3bb06e4.jpg

Grand Theft Auto Vice City

پس از موفقیت بازی Grand Theft Auto III بر روی IOS و آندروید شرکت بازی سازی راک استار تصمیم گرفت که یکی دیگر از عوانین این بازی پرطرفدار را برای پلتفرم های آندروید و IOS عرضه کند.

اکنون اعلام شده است که به مناسبت جشن ۱۰ سالگی Tommy Vercetti بازی Grand Theft Auto Vice City به سریعی برای آیفون ۵ , سایر دستگاه های IOS و دستگاه های آندروید راه اندازی خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید داستان این بازی درباره Tommy Vercetti است که در وقت ورود به میامی سرمایه و مواد مخدرهای او در طی معامله ی نا موفق دزدیده می شوند. حال شما در این بازی نقش او را دارید و به دنبال دردها خواهید رفت و کم کم ثروتتان در این بازی بسیار می گردد.

مدیر عامل شرکت راک استار اعلام نمود که پیش از ارائه این بازی تریلر تازه درباره آن منتشر خواهد نمود. اما ساخت تریلر تازه برای یک بازی قدیمی چندان قابل توجه نمی باشد.

راک استار اعلام نموده است که این بازی را تا چند هفته آینده راه اندازی می نماید. متاسفانه تاریخ دقیق این راه اندازی مشخص نشده است. همچنین شرکت بازی سازی راک استار اعلام نموده است که بعد از این بازی نسخه تازهتر آن از قبیل GTA IV برای این پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e2320.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی, معرفی بازی   |   تعداد بازدید: ۳ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , Grand Theft Auto Vice City, GTA, GTA: Vice City, IT, Vice City, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سری تازه بازی GTA برای ios و اندروید خواهد آمد, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.