سفر شبانه احمدی نژاد به اصفهان

۱۴م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، رییس جمهور دقایقی پیش با حضور در مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان از مراحل اجرای پروژه نوسازی و توسعه ورزشگاه ۷۵ هزار نفری فوتبال این مجموعه بازدید کرد.
بنا بر خبری که پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر کرد، محمود احمدی نژاد که شامگاه دوشنبه برای بازدید از چند پروژه در حال اجرای اصفهان وارد این شهر شده بود، در گام اول در استادیوم با سابقه نقش جهان حضور یافت تا در جریان کم و کیف روند اجرای پروژه نوسازی و توسعه آن که نزدیک ۲۰ سال از آغاز آن می گذرد، قرار گیرد.

نوسازی و توسعه استادیوم نقش جهان اصفهان در ۲ فاز ۳۰ و ۴۵ هزار نفری از سال ۱۳۷۴ آغاز شد که آغاز طرح توسعه ۴۵ هزار نفری آن از سال ۱۳۸۶ کلید خورده است.

تا بحال ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه صرف شده است و طبق پیش بینی ها اتمام و تکمیل آن نیاز به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

مجموعه ورزشی نقش جهان در عرصه ۳۰۰ هکتار اجرا شده و دارای مجموعه ورزشی شش هزار نفری سر پوشیده، استخر شنای و پیست دوچرخه سواری در حال احداث طبق استانداردهای جهانی و بخش های متعدد ورزشی دیگر می باشد.

رییس جمهور از بخشهای مختلف این استادیوم بازدید کرد.
 

در برنامه‌های رییس‌جمهوری بازدید از موسسه رویان اصفهان و افتتاح چند بخش تازه تاسیس در فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود رییس‌جمهوری عصر سه شنبه پس از برنامه‌هایی که در اصفهان دارد به تهران بازگردد.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.