سفیر سوئیس در ایران کاریکاتوری جالب را از نتانیاهو نشان داد

به گزارش گروه بین الملل ممتاز، اسپوتنیک در گزارشی به نقل از رویترز نوشت: “جولیو هاس” – سفیر سوئیس در ایران – در مراسمی که با حضور تجار ایرانی و سوئیسی برگزار شد، کاریکاتوری جالب را از نتانیاهو به حضار نشان داد.
در این کاریکاتور، نتانیاهو با چهره ای مغموم در حالی نشان داده شده است که دو کبوتر بر فراز سر وی، به گونه ای جالب پرواز می کنند. بر بدن یکی از کبوترها پرچم ایران و بر بدن دیگری، پرچم آمریکا نقش بسته است؛ کبوتر، نماد صلح در جهان است.
در این مراسم که در هتل زوریخ برگزار شد، جولیو هاس با نشان دادن کاریکاتوری از نتانیاهو بر روی یک صفحه نمایش بزرگ اظهار داشت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که سرمایه گذاری در بازار ایران مورد ارزیابی قرار گیرد. “جولیو هاس،” ایران را قطب ثبات در منطقه ناامن خاورمیانه دانست. وی از تجار سوئیسی خواست برای سرمایه گذاری در ایران شتاب کنند.
این درحالیست که مقامات سوئیسی از انتشار این کاریکاتور ابراز تاسف کردند.
از زمان حصول توافق هسته ای ایران در ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، اروپایی ها برای حضور در اقتصاد ایران تمایل بسیاری نشان داده اند. سوئیس ماه جاری میلادی برخی از تحریم های خود علیه ایران را لغو کرد. قرار است کنگره آمریکا ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) رای نهایی خود را در خصوص توافق هسته ای ایران اعلام کند.
سفیر سوئیس در ایران با کاریکاتوری نتانیاهو را به تمسخر گرفت + تصویر
انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.