سمیر نصری: به ونگر مدیونم

۲۴م دیماه ،

نصری یکی از بازیکنان ثابت آرسنال بود اما در تابستان ۲۰۱۱ با انتقالی پر سر و صدا راهی منچسترسیتی شد و در این فصل، در این تیم نیمکت نشین شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” اگر من اکنون اینجا هستم، به خاطر ونگر است. هرگز فراموش نمی کنم که او چه کارهایی برای من انجام داد.

من بسیار به او مدیونم. او به من اعتماد به نفس دارد؛ نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک انسان. به همین دلیل است که من به او بسیار احترام می گذارم و واقعا او را دوست دارم زیرا او به بازیکنانش بسیار اهمیت می دهد.

برای بعضی از مربیان، بازیکنان تنها در زمین مسابقه مهم می باشند. اما او همیشه به دنبال این است که با شما صحبت، چیزهای بیشتری از شما بداند تا بتواند به شما اعتماد به نفس بدهد. این برای من مثل یک عشق دوم است.

من سه سال فوتبال فوق العاده ای بازی کردم و یاد گرفتم که چگونه در بالا ترین و در لیگ قهرمانان بازی کنم. من در آرسنال، همیشه در رقابت قهرمانی بودم.

من در کنار بازیکنان بزرگی بازی کردم و زیر نظر یک مربی فوق العاده و این تجربه بی نظیری بود.”

با این وجود، نصری از تصمیمش برای ترک آرسنال دفاع کرد:” حضور در سیتی و قهرمانی در لیگ برتر یک چالش خوب برای من بود زیرا این چیزی بود که من در آرسنال به آن نرسیدم. در آرسنال همه چیز خوب بود اما من به دنبال قهرمانی بودم. سیتی را انتخاب کردم زیرا می خواستم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. خوشحالم که بعد از ۴۴ سال توانستیم یک قهرمانی به دست بیاوریم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.