سناریوی زشت تیم داوری علیه فوتبال ساحلی ایران/ ۳ ستاره تیم ملی از بازی نیمه نهایی محروم شدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – گروه داوری بازی ایران و ایتالیا اگرچه نتوانست جلوی پیروزی تیم ملی ایران را بگیرد اما ۳ یار اصلی ایران را از بازی بعدی محروم کرد.

به گزارش ممتاز ؛ داوری مغرضانه تیم داوری بازی ایران با ایتالیا در مرحله گروهی بازی های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی اگرچه نتوانست مانع از پیروزی تیم ملی کشورمان شود اما ۳ یار اصلی ایران را از بازی احتمالی با امارات یا سوییس محروم کرد. 

این گروه داوری با اخراج عبداللهی و کارت های زردشان به احمدزاده و حسنی این ۳ یار کلیدی تیم ملی را از بازی بعدی محروم کردند تا دست اکتاویو برای بازی پای فینال بسته باشد. اماراتی ها که میزبان این بازی ها می باشند بعد از قرار دادن تمام قدرت های اصلی در یک گروه ، حالا با کمک تیم داوری شان تلاش دارند تا فوتبال ساحلی ایران را از رسیدن به بازی فینال محروم کنند تا بعد از شکست تلخ در بازی های آسیایی برابر ایران شاید بتوانند ارمز ساحلی بازان ایران را بکشند. اماراتی ها در صورت دوم شدن در گروه شان به ایران می خورند و در صورت سرگروهی باید با برزیل یا روسیه مصاف دهند.

به نظر می رسد تیم داوری بازی تمام تلاشش این بود تا ایران در صورت تقابل با امارات از کمترین توان برای مقابله با حریف برخوردار باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.