سه تعهد انتخاباتی اعضای جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری به یکدیگر

۱۹ام بهمن ،

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در جلسه این هفته جبهه سه تصمیم کلی از سوی اعضای جبهه اتخاذ شد، گفت: اعضا به یکدیگر متعهد شدند، هرگاه جبهه پیروان و جریان اصولگرایی به یک سازوکار واحد انتخاباتی رسید، تمام نامزدها مقید و متعهد به تبعیت از این تصمیمات باشند.

علی کریمی فیروزجایی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ جزئیات جلسه روز قبل (۱۹بهمن) این جبهه اظهار داشت: اعضا در این جلسه پیرامون مسائل انتخاباتی صحبت کردند و در نهایت سه تصمیم کلی از سوی اعضای جبهه اتخاذ شد.

کریمی فیروزجایی گفت: جلسه روز قبل به این جمعبندی رسید که هریک از اعضای جبهه پیروان اعم از دبیران کل و سایر اعضا که علاقه‌مند به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری می باشند می‌توانند، برای حضور در این عرصه اقدام کنند.

وی افزود: همچنین اعضا تاکید کردند «هیچ‌یک از این اشخاص که قصد اعلام کاندیداتوری دارند، نمی‌توانند از عنوان “جبهه پیروان خط امام و رهبری” و “جریان اصولگرایی” استفاده کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت وحدت بین جریان‌ اصولگرایی تاکید شد، عنوان کرد: اعضا با یکدیگر قرار گذاشتند هرگاه جبهه پیروان و جریان اصولگرایی به یک سازوکار واحد انتخاباتی رسید، تمام نامزدها مقید و متعهد به تبعیت از این تصمیمات باشند.

کریمی فیروزجایی گفت: البته در جلسه شب قبل تنها آقای منوچهر متکی، به عنوان کاندیدای مطرح ریاست جمهوری، حضور داشتند و سایر اعضای حاضر در جلسه تا کنون برای کاندیداتوری اعلام آمادگی نگرده اند.

نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی با بیان اینکه حبیب الله عسگراولادی در جلسه دیروز غایب بود، اعلام کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنان منتظر اعلام نظر جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) پیرامون انتخابات ریاست جمهوری است و تا آنجا که اطلاع دارم این دو تشکل در حال بررسی و مذاکره قرار دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.