سه تکذیبیه سخنگوی دستگاه قضا

۲۸م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام محسنی اژه ای امـروز در حـاشیه مـراسم معـرفی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت : چنین مطلبی صحت ندارد و هم اکنون براساس قانون احکام صادره در مورد آنها جاری است .

وی افـزود : این بحث کـه جوانفکر بـه خاطر قـانون مطبوعات به مرخصی رفته درست نیست و مرخصی محکومان بستگی به شغل و حرفه آنها ندارد و براساس قانون شرایط اشخاص و نحوه حضور در زندان و تعامل با ضابطان قضایی و انتظامی به زندانیان مرخصی داده می‌شود .

سخنگوی قـوه قضائیـه در بخش دیگری از سخنان خود با تکذیب آزادی شهرام جزایری بیان کرد: هیچ مرجع قضایی نسبت به آزادی شهرام جزایری حکمی نداده است

دادستان کل کشور دربـاره احتمال شرکت موسوی و کروبی در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت : با توجه به این که  این دو نفر پرونده قضایی ندارند تشخیص این موضوع برعهده نهادی دیگر است و بـه قوه قضاییه ارتباطی ندارد ولی شخصا معتقدم که این اشخاص صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند .

حجت الاسلام محسنی اژه ای افزود : این اشخاص نسبت به نظام و ملت ظلم کرده و مرتکب خلاف شدند و چنانچه از کرده خود توبه نکنند صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند .

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به سوالی در مورد باطل شدن حکم سعید مرتضوی از ریاست تامین اجتماعی گفت: حکم صادره مورد پذیرش وزیر کار است و همانطور کـه خود وی نیز در رسانه ها اعلام کرده آماده اجرای قانون است . 


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.