سوال کاربران خبرآنلاین از رئیس جمهور: «اصل کاری» کیست؟

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاحیه نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس گفت: هر کسی در هرجایی به هر اندازه ای تخلف کرده بگیرند و با آن برخورد کنند. فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند.ایــــنــــجــــا

پس از انتشار این خبر تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین، در قالب انتشار کامنت​هایی به بیان نظراتشان درباره این بخش از اظهارات رئیس​جمهور پرداخته​اند. ترجیع‌بند کامنت​های کاربران خبرآنلاین، طرح این سوال است که «اصل کاری کیست؟»

برخی صراحتا این سوال را پرسیده​اند و برخی با اشاره به وعده​های پیشین رئیس​جمهور مبنی بر معرفی «دانه درشت​هایی که لیست اسامی​شان در جیب رئیس جمهور» است، از او پرسیده​اند که چرا بعد از هفت سال، هنوز این افراد معرفی نشده​اند؟

کاربری نوشته است: «شما که غیر از عدالت دغدغه ای ندارید یکبار با دلایل اسم اصل کاری را بگوید و همه را خلاص کنید».

«شما که میدانی اصل کاری کیست چرا با قدرت ریاست جمهوریت سراغش نمیروی؟» و «چرا رئیس​جمهور پس از هفت سال حضور در قدرت، از موضع یک مخالف سخن می​گوید و به عنوان رئیس​جمهور نمی​گوید که اصل کاری کیست؟» از دیگر سوالات کاربران خبرآنلاین بود.

کاربری با نام امیر نیز با اشاره به اینکه رئیس​جمهور گاهی در خلال سخنانش اقدامات دولت​های ۱۶ سال پیش از خود را زیر سوال برده است، تهمت​هایی که امروزه به اعضای دولت او زده می​شود را در نتیجه آن اظهارات پیشین دانسته است.

/۲۷۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.