سوتی سریال شهرزاد صدای مجری برنامه کودک را هم درآورد! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز : خاله نرگس مجری با سابقه برنامه های کودک که در شبکه پنج سیما در کنار عروسک پنگول فعالیت می کند, نسبت به گاف شرعی در قسمت ۲۶ سریال شهرزاد, واکنش نشان داده است.

مجری تلویزیون درباره سریال «شهرزاد» گفته است: من کلی تحسین و تمجید به این اثر فاخر ایرانی و کلیه عوامل خصوصا جناب فتحی خبره و با ذکاوت بدهکارم.

آزاده آل ایوب(خاله نرگس) مجری تلویزیون با انتشار تصویری از سریال شهرزاد در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشته است:

" من به شخصه کلی تحسین و تمجید به این اثر فاخر ایرانی بدهکارم،به کلیه عوامل خصوصا جناب فتحی خبره و با ذکاوت، از سریالهای محبوب و مورد علاقه ام که همیشه حتی در اوج مشغله هایم فرصتی برای تماشایش دارم.
و یک انتقاد وارد در قسمت بیست و ششم آن ندیدم جایی کسی سخن از آن به میان آورد.
شاید چون مربوط به احکام و قوانین الهی ست و گاهی نسبت به آن بی تفاوت هستیم.
در پلانی قباد می خواهد دست مادر شهرزاد را ببوسد، واکنش عجیب وی و کناره گیری از قباد و گفتن وای محرم،نامحرمی گفتن، تعجب مرا برانگیخت در حالی که در سکانس قبل شاهد نماز خواندن او بودیم یعنی نباید بداند مادر زن تا آخر عمر محرم داماد می ماند حتی اگر دخترش از او جدا شود،بازیگر نمی دانست،دگر عوامل و دستندرکاران و ناظرین چه؟!
انتظار می رود از جناب فتحی بزرگوار با توجه به استقبال کم نظیر و تاثیر پذیری آن بر روی مخاطب در نشر اطلاعات صحیح اعم از تاریخ،فرهنگ و مذهب تمرکز بیشتری داشته باشند."

سوتی سریال شهرزاد صدای مجری برنامه کودک را هم درآورد! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    زر نزن بابا .

    سریال به این قشنگی ساختن که هر لحظه ش به یاد ماندنی حالا تو ی گوز مغز اومدی تعیین تکلیف میکنی . شما فقط از پنگول سر در میاری عزیزم

  2. رها:

    با سلام و خسته نباشی به همه گروه این سریال از آقای فتحی تشکر می کنم و به خانم علیدوستی یه خسته نباشی حسابی می گم آقای شهاب حسینی و استاد بزرگ آقای نصیریان هم می گم ای ولله

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.