سوشا مکانی تا اطلاع ثانوی محروم است

۱۷م دیماه ،

منصور قنبرزاده در خصوص درگیری که بین منصور ابراهیم زاده و سوشا مکانی در جریان تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال نفت تهران ایجاد شد، اظهارداشت: نمی توانم به رسانه ها دروغ گفته و بگویم اتفاقی نیفتاده است. اما متاسفانه آنچه هم که در برخی از رسانه ها مبنی بر درگیری فیزیکی سوشا مکانی با سرمربی تیم مطرح شده کذب محض است.

وی افزود: بعد از بازگشت سوشا مکانی از تمرینات تیم ملی، این بازیکن نتوانست آنچه که مد نظر کادر فنی تیم نفت بود را به خوبی برآورده کند البته نباید این موضوع را نایده بگیریم که وی مصدومیت هم داشت.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: در تمرین امروز وقتی که ابراهیم زاده با سوشا مکانی در خصوص این که چرا دقت و تمرکز لازم را در تمرینات ندارد صحبت کرد این بازیکن نسبت به صحبت سرمربی تیم بی تفاوت نشان داد و از آن تمکین نکرد.

وی افزود: به دلیل سرپیچی سوشا مکانی از دستورات ابراهیم زاده ، سرمربی تیم اجازه تمرین به این دروازه بان را نداد و او را در اختیار باشگاه قرار داد.

قنبرزاده تصریح کرد: از آنجایی که کادر مدیریتی باشگاه نفت تهران روی اخلاق مداری و توجه به ارزش‌ها تاکید زیادی دارد تا اطلاع ثانونی اجازه حضور سوشا مکانی در تمرینات تیم را نمی‌دهیم تا طی ۴۸ ساعت آینده کمیته انضباطی باشگاه نفت با شنیدن اظهارات این بازیکن در خصوص وی تصمیم گیری کند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در بخش دیگر گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغییر زمان و مکان دیدار این تیم با پرسپولیس در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: من این تغییر را از طریق رسانه ها مطلع شدم. ما پیش از این به سازمان لیگ نامه نوشته و با یادآوری اینکه دیداری که روز شنبه در بندرعباس مقابل تیم آلومینیوم داشتیم و یکشنبه شب به تهران رسیدیم، اعلام کردیم که برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس در کمتر از ۴۸ ساعت پس از این دیدار برای مان سخت است.

منصور قنبرزاده تاکید کرد: متاسفانه سازمان لیگ به این درخواست ما پاسخ منفی نداد. در شرایط فعلی هم کاری از دست ما بر نمی آید چون سابقه نشان داده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای درخواست تیم هایی مانند نفت تهران ارزش قائل نیستند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.