سیاست خارجی کشور، غرب را iبه چالش کشیده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سیاست خارجی کشور، غرب را iبه چالش کشیده است و نمونه بارز آن اجلاس غیرمتعهدها بود که علی رغم کارشکنی‌های غرب، ۱۲۰ کشور در ایران حضور یافتند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر اینکه باید سیاست خارجی کشور متعادل‌تر شود و عزت iبه این است که روی پای خود بایستیم نه اینکه در دنیا منزوری شویم، گفت: در دوران اصلاحات سیاست خارجی کشور در حالت انفعال بود و آنان تحت تاثیر کشورهای غربی قرار داشتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: حضور خاتمی در برخی محافل غربی ذلت‌آور بود که نمونه آن را در مسافرت خاتمی iبه فرانسه می‌توان ملاحظه کرد چرا که برخورد رئیس‌جمهور فرانسه با وی بسیار تحقیرآمیز بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: تعلیق فعالیت‌‌های هسته‌ای هم در دوران اصلاحات انجام شد که با این اقدام  کلاه گشادی بر سر آنان رفت.

وی افزود: در حال حاضر سیاست خارجی کشور غرب را iبه چالش کشیده است و نمونه بارز آن اجلاس غیرمتعهدها بود که علی رغم کارشکنی غرب ۱۲۰ کشور، در ایران حضور یافتند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از سیاست خارجی کشور ایرادی بگیرند چرا که نقطه درخشانی از این منظر در کارنامه آنان وجود ندارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.