سکوت در قبال قطعنامه‌ای که مبانی اسلامی ما را نشانه گرفته غیرقابل قبول است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه ضروری است که مسئولین محترم مواضع محکم و جدی‌تری را در برابر این قطعنامه اتخاذ کند، گفت: سکوت در این قضیه که مبانی شرعی و اسلامی ما را نشانه گرفته است به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول است.

سید سجاد موسوی دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران نتیجه عقب‌نشینی‌های متعدد برخی مسئولان بوده است، گفت: در این سال‌ها باید عبرت گرفته باشیم که به محض کوچک‌ترین عقب‌نشینی، با حمله شدید جریان استکبار مواجه خواهیم شد.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه قطعنامه اخیر ثمره اعتماد بی‌جا به جریان استکبار است، تصریح کرد: در پشت پرده این جریان چند کشور خاص حضور دارند که در راس آنها آمریکا قرار دارد و البته باید گفت که این جریان مایه بی‌ آبرویی اتحادیه اروپایی شد، زیرا رد پای رژیم صهیونیستی در این قطعنامه مشهود است.

موسوی با اشاره به بندهای آزادی سران فتنه و آزادی هم‌جنس بازی این قطعنامه اضافه کرد: این‌ها خواب‌های شومی است که قطعا در ایران اتفاق نمی‌افتد دشمن باید بداند که ایران دارای مردمی معتقد و متدین است با توجه به این موضوع هیچ گاه این جریان در ایران ممکن نخواهد شد.

دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: این پیش‌نویس می‌تواند پایانی بر اعتماد دستگاه دیپلماسی به جریان غرب و آغازی برای لغو هر آن چیزی باشد که در توافقات هسته‌ای به آنها متعهد شده‌بودیم.

وی گفت: سکوت دستگاه دیپلماسی در برابر این قطعنامه باید شکسته شود، لذا ضروری است که مسئولین محترم مواضع محکم وجدی‌تری را در برابر این قطعنامه اتخاذ کند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: سکوت در این قضیه که مبانی شرعی و اسلامی ما را نشانه گرفته است به هر بهانه‌ای غیر قابل قبول است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.