شاه آبادی: هنرمندان باید مسائل ارزشمند را با زبان هنر صیانت نمایند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی /۰۸/۱۵
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع ولایت رکن رکین جامعه ماست و یکی از مسائل بسیار ارزشمند است که هنرمندان باید با زبان هنر از آن صیانت نمایند .
به گزارش تفسیری خبرنگار ما ،‌مراسم اختتامیه سومین دوره برنامه طواف تا ولایت امشب در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد .
آقای حمید شاه آبادی در این مراسم با اشاره به موضوع ولایت گفت: ۳ سال پیش که می خواستیم این برنامه را برگزار کنیم بحث هایی مطرح شد و می گفتند در طول سال برنامه های هنری متعددی برگزار می گردد و برگزاری چنین مراسمی ضرورت ندارد اما اکنون شاهد آنیم که به جز تهران ۱۳ استان دیگر برنامه طواف تا ولایت را برگزار نموده اند که برنامه های هنری متعددی با این موضوع و بدون فراخوان ارسال شد و شاهد رونق هنری در این زمین بودیم.
وی گفت :‌گاهی یک تابلو می تواند کار چندین ساعت سخنرانی را انجام دهد و پیام مهمی را منتقل کند .
معاون هنری وزیر ارشاد از دست اندرکاران برگزاری برنامه طواف تا ولایت خواست برنامه ریزی خوبی برای سال آینده را از ماه دیگر آغاز نمایند و به موقع فراخوان اثار سال اینده را اعلام کند .
وی همچنین با تقدیر از مسئولان بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی و هنری برج ازادی گفت: مجموعه بزرگ آزادی از گنج های هنری پنهان کشور است که باید به خوبی معرفی شود و ما می خواهیم که دبیرخانه دائمی طواف تا ولایت در این محل ایجاد شود.
در مراسم امشب علاوه بر سخنرانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گروه نقالی میثم نیز واقعه غدیر را به اجرا درآوردند .
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.