شباهت تصادفی شیطان با باراک اوباما جنجال‌آفرین شد

۲۷فروردین۱۳،

شباهت شخصیت شیطانی مجموعه تازه تلویزیونی ˝انجیل˝ به باراک اوباما، پس از پخش قسمت اول این سریال از شبکه History در آمریکا، جنجال‌آفرین شد.

به گزارش هنرآنلاین، در مجموعه تلویزیونی “انجیل”، محمدمهدی اوزانی، بازیگر مراکشی نقش شیطان را بازی می‌کند که چهره او پس از گریم شباهت عجیبی به باراک اوباما پیدا کرده است.

بنابر این گزارش، پس از پخش اولین قسمت این مجموعه تلویزیونی از شبکه History که در آمریکا بیش از ۱۳ میلیون بیننده داشته، این شباهت مورد توجه ببیندگان قرار گرفت و جنجال بسیاری به پا کرد.

محمدمهدی اوزانی، بازیگری با چند دهه سابقه فعالیت در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به این جنجال‌ها، هرگونه شباهتی را تصادفی دانسته و متذکر شد که این مقایسه‌های هیچ معنایی ندارد.

این بازیگر با بیان اینکه این شباهت تصادفی حاصل یک گریم ۱/۵ ساعته است، با خنده افزوده: برای کسی مثل من که بازیگر چندان شناخته شده‌ای نیستم، بودن در مرکز چنین جنجالی حتی اگر بی‌معنی هم باشد، چندان بد نیست چون سبب می‌شود که من در سراسر جهان مشهور شوم.

در پی اعتراض گسترده طرفداران باراک اوباما به این موضوع، مسئولان شبکه تلویزیونی History با انتشار یافتن بیانیه‌ای از وقوع چنین اتفاقی اظهار تاسف کردند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.