شبکه جهانی سحر، همگام با بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

۱۴اردیبهشت،

سیمای اردوی شبکه جهانی سحر در برنامه این هفته “ایران در یک نگاه” به انعکاس برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده برنامه ایران در یک نگاه با اشاره به اینکه برنامه این هفته به طور همزمان از استودیوی شبکه و محل برگزاری نمایشگاه کتاب به روی آنتن خواهد رفت، گفت: در بخشی از برنامه که به صورت ارتباط تصویری زنده پخش می گردد، مجری- کارشناس در محل برگزاری نمایشگاه کتاب با دبیر این نمایشگاه گفت و گو می کند و در بخش دیگر نیز مجری- کارشناس دیگری در استودیوی شبکه در گفت و گو با یکی از مدیران و مسئولان حوزه چاپ و نشر کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل و مشکلات این حوزه خواهد پرداخت.

وی پخش تصاویر مربوط به بازدید مردم از این نمایشگاه را از دیگر بخش های برنامه عنوان کرد و افزود: این تصاویر نیز به طور زنده، استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه امسال را که ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل مصلای تهران برگزار می گردد، انعکاس خواهد داد.

مروری بر خبرها فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هفته از دیگر آیتم های برنامه “ایران در یک نگاه” است که دوشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه به صورت زنده از سیمای اردو پخش می گردد.

گفتنی است در راستای پوشش اتفاق های مهم فرهنگی، هنری و… ایران برای مخاطبان غیر ایرانی شبکه سحر، برنامه هفته قبل “ایران در یک نگاه” به انعکاس سومین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس اختصاص داشت که ۳ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار شده است. از آیتم های این برنامه می توان به گفت و گو با همایون امیرزاده دبیر جشنواره از طریق ارتباط زنده تصویری با استودیوی صدا و سیما در هرمزگان، گفت و گوی استودیویی با دکتر سید ضیاءالدین مدنی عضو هیات علمی پژوهشکده اقیانوس شناسی دانشگاه تهران و پخش زنده برگزاری این جشنواره اشاره کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.