شبکه فروش، ویترین صنعت بیمه است

رئیس کل بیمه مرکزی با تأکید بر ضرورت تقویت شبکه فروش در شرکت های بیمه، گفت: شبکه فروش، ویترین صنعت بیمه به شمار می رود و سیاستگذاران شرکت های بیمه باید در این حوزه سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ˈ سیدمحمد کریمیˈ افزود: بیش از ۵۰ درصد بازارهای بیمه ای و ظرفیت های این صنعت مغفول مانده و باید توسط شرکت های خلاق و مبتکر فعال شود.

وی اظهار داشت: افزایش کیفیت زندگی و امید به آینده در گرو توسعه رشته های متنوع بیمه های زندگی است که باید روند رو به رشد آن در کشور با شتاب بیشتری دنبال شود.

کریمی ادامه داد: صنعت بیمه یک صنعت سودآور است و زمانی می تواند رضایت مندی بیمه گزاران را فراهم آورد که بیمه گران ما از نقطه نظر سودآوری در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود بازارهای بکر بیمه ای، زمینه توسعه شرکت های بیمه فراهم است و شرکت ها برای کسب موفقیت بیشتر باید افزایش سطح و ارائه خدمات نوین بیمه ای و رشته های جدید را در دستور کار خود داشته باشند.

رییس کل بیمه مرکزی تعامل با دستگاه های ذیربط را لازمه تحول در صنعت بیمه و افزایش سطح رضایت مندی مردم دانست و به مسئولان صنعت بیمه توصیه کرد این مقوله را بیشتر جدی بگیرند./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.