شبکه چهار با در نظر گرفتن نقش بیشتر مجری دوباره «زاویه» دار می‌شود

۲۴م دیماه ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ سری تازه مجله تخصصی علوم انسانی «زاویه» پس از یک وقفه کوتاه و با در نظر گرفتن نقش بیشتری برای مجری، از اواخر دی مجدداً روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش سینماپرس، سری تازه برنامه «زاویه» پس از یک وقفه کوتاه قرار است از اواخر دی مجدداً روانه آنتن شود.

«زاویه» مجله تخصصی علوم انسانی است که هر چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه پخش می گردد.

«زاویه» عمری دو ساله دارد و تاکنون حدود ۶۰ برنامه روی آنتن رفته که بعضی از آنها در نوع خود کم نظیر بوده اند، سبب آن را هم شاید بتوان رویکرد تازه و متفاوت این برنامه به حوزه علوم انسانی و فرم مناظره ای بودنش دانست.

برنامه «زاویه» با ارائه مناظره های جذاب و داغ توانسته است مباحث علوم انسانی را که به خودی خود خشک و خسته کننده و بعضا دشوار به نظر می رسند را به میان خانواده ها ببرد.ادامه برنامه «زاویه» با تغییراتی همراه است، مناظره ها همچنان ادامه می یابد البته با رویکردهایی نوین در مباحث کلان علوم انسانی و بهره گیری از میهمانانی که هم در حوزه های دانشگاهی و هم به علوم حوزوی مسلط باشند تا یک موضوع از همه زوایا مورد بررسی قرار گیرد.

چندی پیش معاون سیما در نامه‌ای به مدیر شبکه ۴ از برنامه زاویه تقدیر کرد .در این نامه به عوامل برنامه‌ساز زاویه تاکید شد تا زاویه به کرسی جدی برای بحث علوم انسانی تبدیل و با اهتمام بایسته نسبت به تدوین راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌ها و رویکردها اقدام شود.

در آغاز دوباره مدیران شبکه برای مجری نقش بیشتری را در نظر گرفته اند تا با شناخت و آگاهی بیشتر دربارهٔ موضوع و اطلاع از پتاسیل بالای مناقشه و مناظره ها در حوزه علوم انسانی بتواند مباحث را جمع و زمینه رضایت بیشتر مخاطب را فراهم کند.

ضمن اینکه در سری تازه «زاویه» برای بسط مباحث خود به جامعه و درگیرکردن تعداد بیشتر و متنوع‌تری از مخاطبان بدنبال امکان ارتباطی بیشتری میان مهمانان برنامه و مخاطبان است تا آنان نیز با اظهار نظرها تحلیل ها و سوالات علاوه بر مشارکت در مباحث برنامه یک موضوع را از جنبه های مختلف باز نمایی کنند.

گفتنی است چندی پیش علیرضا حائری، تهیه‌کننده‌ برنامه‌ مجله علوم انسانی شبکه چهار سیما اعلام کرده بود که برنامه «زاویه» به واسطه‌ی چالشی که بین مجری و مهمان برنامه پیش آمد، قطع و تعطیلی شده است.

مجری برنامه‌ی «زاویه» نیز به رسانه ها اعلام کرده بود: فضایی که می‌خواست در این برنامه برقرار نشده و از این به بعد اجرای این برنامه را بر عهده نمی گیرد.

انتهای پیام/ع.ت – ب.ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۹۵۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.