شجاعی: بازیکن توانمند باشد می‌تواند همزمان در فوتبال و فوتسال بازی کند

۱۰اردیبهشت،

80505174-3651246.jpg

نایب رییس فدراسیون فوتبال در امور بانوان می گوید هنوز مشخص نیست “کاستا” از فوتسالیست ها در اردوی تیم ملی فوتبال استفاده کند یا خیر. او معتقد است اگر بازیکنی دور از فوتبال باشد به این معنی نیست که دیگر در شرایط آمادگی قرار ندارد. گاهی یک بازیکن آنقدر توانمند است که می تواند همزمان در فوتبال و فوتسال بازی کند.

فریده شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام منتفی شدن اردوی برون مرزی تیم ملی بانوان در امارات اظهار کرد: در نظر داشتیم که پیش از اعزام به بنگلادش، اردویی را در امارات داشته باشیم اما پاسخی از سوی این کشور دریافت نکردیم، البته آن ها اعلام کرده بودند که تیم آماده ای ندارند و کاستا هم از اردو در این کشور منصرف شد چون در نظر داشت که ایران با یک تیم قدرتمند و آماده بازی داشته باشد.

وی با اشاره به این که قرار است تیم ملی یک هفته زودتر به بنگلادش (مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و گزینشی جام جهانی) برود تا با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا شود، افزود: اردوی بندرعباس گزینه دیگری بود که برای تیم ملی در نظر گرفته بودیم تا اگر شرایط حضور ملی پوشان در امارات فراهم نشد تیم بتواند به بندرعباس برود اما باتوجه به این که در حال حاضر شرایط آب و هوایی بندرعباس تنها سه چهار درجه با تهران متفاوت است، به همین سبب کمک چندانی به ما نخواهد کرد. ما نامه ای به بنگلادش زده ایم و گفته ایم که پنج، شش روز زودتر به این کشور می رویم.

نایب رییس فوتبال بانوان دربارهٔ احتمال حضور بازیکنان فوتسال در تیم ملی فوتبال به ایسنا گفت: کاستا یکی، دو نفر از چهار بازیکن موردنظر را انتخاب خواهد کرد، البته معلوم نیست که چه بازیکنانی به اردو خواهند آمد که این تصمیم گیری پس از برگشتن تیم فوتسال بانوان از تورنمنت روسیه انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این که چرا بانوان فوتسالیست را در زمانی فراخوانده اید که مسابقات لیگ همزمان با مسابقات بنگلادش است، گفت: ما اجازه داریم که به خاطر منافع ملی لیگ را هم برای یک هفته تعطیل کنیم و یک بازی را به تعویق بیاندازیم. با این حال هنوز هم مشخص نیست که کاستا حتما این بازیکنان را می خواهد یا خیر، بلکه قرار است آن ها در آخرین اردوی فوتبال حاضر شوند و اگر آماده بودند از آن ها در ترکیب تیم ملی استفاده شود.

شجاعی دربارهٔ فاصله طولانی فوتسالیست ها از فوتبال نیز گفت: اگر بازیکنی دور از فوتبال باشد به این معنی نیست که دیگر در شرایط آمادگی قرار ندارد. گاهی یک بازیکن آنقدر توانمند است که می تواند همزمان در فوتبال و فوتسال بازی کند. برای ما مهم است بازیکنی را به اردو بیاوریم که برای تیم ملی مفید باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.