شعب بانک ملی ایران شناسنامه‌دار و زیبا می شوند

۲۵م دیماه ،

شعب بانک ملی ایران شناسنامه‌دار و زیبا می شوند | چاپ |
دوشنبه ۲۵ دی ساعت ۲۱:۲۵

بینا- حسین‌زاده عضو هیأت مدیره بانک در بازدید از اداره کل مهندسی و املاک و در نشستی با مسئولان و کارشناسان این اداره کل، اهمیت عملکرد این اداره را برای بانک ویژه دانست و از آن به عنوان یکی از ادارات تخصصی و فنی نام‌ برد.
به گزارش بینا، در این بازدید که رفعت مدیر امور پشتیبانی نیز حضور داشت، عضو هیأت مدیره گفت: اداره کل مهندسی و املاک باید امور مربوط به استان‌ها را تفویض اختیار کند و نظارت عالی بر عملکرد ادارات امور داشته باشد.
وی افزود: اداره کل مهندسی و املاک باید دانش فنی و تجربی خود را به منظور تسریع در انجام امور، به نیروهای جوان و متخصص استان‌ها واگذار و به عنوان یک مرکز ستادی هوشمند و چالاک عمل کند.
حسین‌زاده در ادامه بیان داشت: عملکرد مثبت در مدیریت بخش املاک می‌تواند تاثیرات مثبتی در فرایندهای بانک داشته باشد و تفویض اختیار به استان‌ها در خصوص تصمیم‌گیری به موقع، سبب فعالیت بهتر بانک شده  که می‌‌تواند به عنوان سرمایه جاری در خدمت مردم کشور و تولید و صنعت قرار گیرد.
وی افزود: معماری شعب باید با زیبایی و هنر آمیخته باشد تا رغبت حضور مشتری را در بانک بیشتر نماید. نیروهای انسانی شاغل در بخش ساختمان باید دانش و اطلاعات به‌‌روز داشته و در همه زمینه‌ها الگو باشند. اوج هنر باید در ساختمان‌های بانک به نمایش گذاشته شود.
حسین‌زاده ابراز داشت: اقدامات مثبتی در اداره کل مهندسی و املاک در جهت شناسنامه‌دار کردن تمامی املاک بانک صورت گرفته که در آینده نزدیک این اطلاعات به طور جامع، دقیق و شفاف در اختیار مدیریت قرار خواهد گرفت و به عنوان یک گام اساسی برای امروز و آینده بانک خواهد بود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.