شعر امروز و ارتباطش با موسیقی

۲۹خردادماه،

شعر امروز و ارتباط شعر و ترانه با حضور محمد علی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، دو تن از برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر نقدو بررسی می‌شود.

به گزارشممتازنیوز،  “از درآمد تا فرود” پس از بررسی “کپی رایت”، “تب خوانندگی”، “کنسرت” این هفته به آسیب شناسی ترانه‌ی امروز و ارتباط متقابل ترانه و موسیقی می‌پردازد.
بنابراین گزارش؛ استاد محمدعلی بهمنی، استاد عبدالجبار کاکایی، استاد مجید درخشانی، استاد تورج شعبانخانی، دکتر افشین یداللهی، اهوارا ایمان، دکتر حمیدرضا دیبازر، احمد امیر خلیلی و سامیه سلیمی(برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر در بخش ترانه)،  بهنام صفوی، شهرام شکوهی، رضا یزدانی، حسین قیاسی، فاضل جمشیدی، علیرضا وکیلی منش، رحیم شهریاری، غلامرضا رضایی، دکتر محسن جلیلی، محمدرضا چاووشی، حسن همایون فال، حامد زمانی، احسان غلامی بیرقدار، حجت اشرف زاده میهمانان این هفته برنامه می باشند.

این مجموعه مستند ترکیبی در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی حسین صادقی میاب و کارگردانی افشار رئوف تهیه و با سه آیتم گفتگوی کارشناسان، نوازندگی با ساز ایرانی، پخش پلی بک از خواننده ها و خواندن ترانه های معروف با صدای ترانه سرای اثر  برای مخاطبان تولید شده است که هر هفته در دو قسمت ۳۰ دقیقه ای یک موضوع را در موسیقی ایران بررسی می کند.
 گفتنی است؛ “از درآمد تا فرود”  هرهفته روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه مستند  ساعت ۲۱ پخش  و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۵بامداد و ۱۵ و سی دقیقه تکرار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.