شماعی‌زاده با ˝پرنده˝ سر از دنیای مجاز درآورد/ تقدیم یک قطعه به ایرج

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خواننده جوان پاپ گفت: بالاخره باوجود حساسیت‌های بسیاری که بر روی نامم وجود داشت توانستم مجوز آلبوم تازه خود را از وزارت ارشاد دریافت کنم.

احسان شماعی زاده؛ خواننده موسیقی پاپ ایران در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام دریافت مجوز آلبوم تازه خود گفت:پس از مدتها تلاش برای دریافت مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بالاخره موفق شدم تازهترین آلبوم خود را با مجوز در عرصه موسیقی کشور منتشر کنم و به این ترتیب دومین حضور حرفه ای خود را در جایگاه خواننده رقم بزنم. این آلبوم که “پرنده” نام دارد، مردادماه روانه بازار موسیقی کشور شد.

احسان شماعی زاده از عمده مشکلات عدم دریافت مجوز آلبوم خود را شباهت نامش با یکی از خوانندگان لس آنجلسی اعلام و در این باره اظهار کرد: تشابه اسمی من نه تنها در شنیده شدن آثارمن تاثیر مثبتی نداشته بلکه این مساله در بعضی ازموارد سبب آزارمن نیز شده است ومدام باید به اشخاصمختلف دراین زمینه توضیح بدهم.

شماعی زاده دربارهٔ آلبوم خود و جزییات آن گفت: آلبوم “پرنده” شامل ۸ قطعه است که در ساخت و ضبط قطعات آن علاوه بر کارهای الکترونیک ، از سازهای زنده نیز استفاده کرده ام و هر قطعه حداقل یکی دو ساز زنده دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که دوست داشتم در این آلبوم ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کنم، تمامی ترانه های این آلبوم را خودم سرودم و آهنگهای آن را نیز خودم ساختم فقط تنظیم ها را میلاد خاتمی و میثم جمشید پور انجام دادند.

شماعی زاده که اولین آلبوم رسمی خود را ۲ سال پیش با نام «منوانکارنکن» به تهیه کنندگی رضا رشیدپورمنتشر کرده بود، وی با اجرای چند قطعه تلویزیونی از جمله وطن(شبکه ۳)، تیتراژ برنامه روز ششم (شبکه ۱)، آفتاب مهربانی (شبکه جام جم)، حالاحالا قهرمانیم(شبکه اصفهان) و همچنین حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی نام خود را بیش از پیش برسرزبانها انداخت.

این خواننده جوان ضمن گلایه از رسانه ها به سبب تشابه اسمی او و عدم همکاری با وی، مطرح شدن خود درموسیقی را پس از خدا فقط و فقط مدیون حمایت های مردم عزیزکشور خود دانست.

شماعی زاده در پایان تاکید کرد: اولین تراک آلبوم پرنده آهنگ «پرنده» است که به استاد ایرج خواجه امیر تقدیم کرده ام . امیدوارم مردم «پرنده» ما را هم دوست داشته باشند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.