شمخانی: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشانه‌ای از پیشتازی آن‌ها در مسیر اخراج آمریکا از منطقه است

شمخانی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشورعراق، ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچمداری مردم پرافتخار عراق در مسیر اخراج آمریکا از منطقه عنوان کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دریابان علی شمخانی ترور ناجوانمردانه سرداران پر آوازه جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید عنوان کرد و اظهار داشت: شمارش معکوس اخراج امریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلند تری به گوش می رسد.
وی خاطر نشان کرد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده ای است که نمی‌تواند اراده دولتها و ملت هایی که به دنبال حفظ استقلال و حاکمیت ملی خود هستند را تحت تاثیر قرار دهد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تظاهرات میلیونی مردم آزاده وسلطه ستیز عراق را آغاز نهضتی فراگیر که ملتهای زخم خورده از تجاوز آمریکا آن را ادامه خواهند داد عنوان کرد و افزود: رویکرد واقعی مردم منطقه نسبت به آمریکا در تشییع میلیونی پیکر رهبران مقاومت و مراسم‌های بزرگداشت کم سابقه در کشورهای مختلف بروز و ظهور یافت و این واقعیت رو به گسترش را نمی توان با شوهای تبلیغاتی و فضاسازی‌های رسانه‌ای کتمان کرد.
شمخانی در پایان افزود: آمریکا باید از این پس خود را آماده کند که هرروز جلوه‌ای از تجلی قدرت مردم منطقه را به سان تازیانه‌ای بر پیکر زبون و خوار استکبار خویش مشاهده و لمس نماید.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.