شهردار خرم‌آباد معرفی شد

با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان، شهردار خرم‌آباد معرفی شد. خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان عصر شنبه در مراسم معارفه شهردار خرم‌آباد گفت: استان لرستان در تمام زمینه‌ها در حال توسعه و پیشرفت است.

حبیب‌الله دهمرده یادآور شد: در سال گذشته شاهد تحولی اساسی و چشم‌گیر در بخش‌های مختلف عمرانی و زیربنایی استان لرستان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه لرستان با یک عقب‌ماندگی تاریخی مواجه است، افزود: روند شتابان و منطقی توسعه و پیشرفت استان در سال جاری نیز براساس یک برنامه مدون علمی و کارشناسی هم‌چنان ادامه دارد.

استاندار لرستان گفت: برای حل مشکلات و کمبودهای انباشته شده از گذشته استان لرستان در بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و شهری نیازمند کار و تلاش جمعی است.

دهمرده با تأکید بر وحدت، هم‌دلی و همکاری در عرصه خدمت به مردم خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هر جا که نسبت به شعار وحدت و هم‌دلی در عرصه کار و تلاش بی‌توجهی شد، شاهد عدم موفقیت در انجام کارها بوده‌ایم، پس باید با هم‌دلی و تعامل مشکلات لرستان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته به اندازه مجموع اعتبارات ۳۰ ساله استان در حوزه‌های عمرانی سرمایه‌گذاری شده، افزود: با وجود تمام کارها و خدمات انجام شده، هنوز با نقطه مورد نظر و مطلوبی که متناسب با شأن این مردم باشد به دلیل حجم وسیع مشکلات و عقب‌ماندگی‌های انباشت شده از گذشته استان فاصله داریم.

استاندار لرستان در ادامه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: تحقق این مطالبه مهم رهبری نیازمند برنامه‌ریزی، کار علمی و هدفمند و خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه باید از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت شود.

در ادامه هرمز نصیری با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار خرم‌آباد معرفی و منصوب شد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.