شوخی نماینده ارومیه با رئیس مجلس: شما مراقب برادرتان باشید!/وزیر بهداشت به دنبال کشور گشایی است/حاشیه مجلس

به گزارش خبرآنلاین، نماینده ارومیه در ابتدای جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به طرح سوالش از برخی وزرا خطاب به رئیس مجلس گفت: مثل مجلس هشتم که یک کمیسیون، شش ماه سوال از وزرا را به تاخیر می​انداخت؛ عمل نکنید. خواستیم اول کاری شما را تست کنیم که چقدر به آیین نامه پایبندید و سوالات نمایندگان را پیگیری می​کنید!

لاریجانی در پاسخ به وی یادآورشد که هنوز کمیسیون​های مجلس تشکیل نشده​اند که به بررسی سوالات نمایندگان بپردازند.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت مهمان جلسه علنی امروز مجلس بود تا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت کشور، به سوالات نمایندگان پاسخ بدهد. هیات رئیسه از نمایندگان خواست تا ظرف سه دقیقه اظهارات خود را مطرح کنند. نادر قاضی​پور که بار دیگر پشت تریبون قرار می​گرفت، اعتراض کرد و گفت که این زمان، خیلی کوتاه است. رئیس مجلس هم به شوخی به وی گفت: شما اگر حرف حساب داشته باشید، در سه دقیقه هم می توانید بگویید! قاضی پور هم پاسخ داد: یعنی بقیه حرف​های من حساب نیست؟ شما مراقب برادرتان باشید که در وزارت بهداشت دست دارد!

او در بخشی از سخنان خود خطاب به وزیر بهداشت، گفت: خانم وزیر شما بیمارستان لبافی​نژاد را فتح کرده​اید، خودتان آنجا کار درمانی و اجرایی و … می​کنید، این کشور گشایی شما تا کجا ادامه دارد؟

حسن کامران نماینده اصفهان هم طی سخنانی خطاب به وحیددستجردی گفت:خانم وزیر برای خالی کردن جیب خالی مریض​های بی پول همه صف کشیده​اند! برای توجه به درد مردم بیچاره نباید فرقی بین سردار، امین، امام جمعه و رئیس با دربان باشد و مریض فقط باید درد بیماری را تحمل کند نه درد بی​پولی را. مردم از دریافت پول​های کلان قبل از پذیرششان در یمارستان​های دولتی شکوایه دارند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.