شورولت مالیبو ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۹خردادماه،

مجله ماشین – با اینکه فقط چند ماه از معرفی و عرضه شورولت مالیبو ۲۰۲۴ می گذرد، مسئولین کمپانی «شورولت»، نسخه تازه آن را پس از یک فیس لیفت اجباری (مشابه اتفاقی که سال ۲۰۱۲ برای هوندا سیویک افتاد)، به بازار معرفی کردند.
مهمترین تغییر ظاهری مربوط به قسمت جلو بوده که بیننده را به یاد مدل «ایمپالا» می اندازد. همچنین در داخل کابین، طراحی پشتی صندلی ها مورد بازنگری قرار گرفته که علاوه بر زیبایی بیشتر، سبب افزایش فضای پای سرنشینان عقب شده است. البته تغییرات و بهینه سازی ها فقط به بخش های ظاهری خلاصه نشده و در بخش فنی، سیستم تعلیق نیز مورد بازنگری قرار گرفته و مهندسین «شورولت» با سود جستن از بازوهای نگه دارنده و خفه کن های کارآمدتر، در کنار سیستم فرمان الکتروهیدرولیک، سواری راحتی را برای مدل تازه «مالیبو» به ارمغان آورده اند.

 

 

به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، پیشرانه این خودرو به صورت استاندارد، یک نمونه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر با آرایش خطی است که به دو تکنولوژی اعمال زمان بندی متغیر سوپاپ ها و توقف/حرکت مجهز بوده و معادل ۱۹۶ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در ضمن میانگین مصرف سوخت آن در شهر با ۵ درصد بهبود نسبت به مدل کنونی، معادل ۱۰٫۲ لیتر و در بزرگراه با ۳ درصد بهبود نسبت به مدل کنونی، معادل ۶٫۷ لیتر به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش گزارش شده است.
شایان توجه اینکه، امکان سفارش مدل تازه «مالیبو»، با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ که با بهینه سازی های فنی، اکنون معادل ۲۵۹ اسب بخار قدرت و ۳۹۹ نیوتن متر گشتاور (با حدود ۱۴ درصد افزایش)، تولید می‏ کند نیز وجود دارد.
فروش شورولت «مالیبو» از پاییز امسال و به عنوان مدل ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. مسئولین کمپانی، هنوز قیمت رسمی این ماشین را اعلام نکرده اند، اما طبق پیش بینی کارشناسان، بعید است بسیار به نسبت مدل کنونی افزایش بها پیدا کند.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۸ خردادماه
ساعت ارسال : ۱۱:۱۵
تهیه خبر: حمیدرضا انصاری


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.