صالحی عازم اردن شد

۱۶اردیبهشت،

Amir Pourmand-13-19.jpg

علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات اردن در راس هیاتی تهران را به مقصد امان ترک کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صالحی در این سفر با ناصر جوده، وزیر امور خارجه اردن و جمعی دیگر از مقامات این کشور دیدار می‌کند.

علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این سفر وزیر خارجه کشورمان را همراهی می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روز قبل با اشاره به انجام این سفر اعلام کرد: صالحی در این سفر ضمن دیدار و رایزنی با مقامات عالی‌رتبه اردن، دور تازهی از تلاش‌های هم‌سو و سازنده کشورهای موثر منطقه در برون رفت از بحران سوریه با عنایت به نقش برجسته ایران و اردن را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به ریاست دوره‌یی ایران بر جنبش غیرمتعهدها و ضرورت تداوم رایزنی‌ها و به‌کارگیری ظرفیت‌های منطقه‌یی برای حل و فصل بحران کنونی سوریه از طریق راه کار سیاسی و گفت‌وگوهای ملی سوری – سوری، وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی عازم امان، پایتخت اردن هاشمی می‌شود.

گفت‌وگو دربارهٔ مخاطرات ناشی از هرگونه دخالت خارجی در سوریه و بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای منطقه برای کمک به حل مسالمت‌آمیز و جلوگیری از گسترش بحران سوریه به کشورهای دیگر از دیگر اهداف سفر صالحی به امان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.