صالح: مجیدی به مرور زمان بهتر خواهد شد / تغییر نفرات تنوع تاکتیکی در پی دارد

۰۹ام بهمن ،

6-715.jpg

مربی استقلال معتقد است، فرهاد مجیدی نسبت به بازی اولش بهتر شده و به مرور زمان در شرایط ایده‌آل‌تری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید صالح پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر پیکان تهران در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر با وجود بارندگی توانستیم به سه امتیاز بازی دست یابیم. بازیکنان امروز عملکرد خوبی داشتند و من امیدوارم، این روندمان را تا پایان فصل ادامه دهیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم.

مربی استقلال همچنین دربارهٔ استفاده از فرهاد مجیدی در دقایق پایانی بازی توضیح داد: منطقی‌ترین راهی است که می‌توانیم فرهاد را به شرایط ایده‌آلش برگردانیم. ساعت‌ها با کادر فنی وقت می‌گذاریم تا بتوانیم از او به نحو احسن استفاده کنیم. برعکس نیم فصل اول حتی در انتخاب ۱۸ نفر هم به مشکل برمی‌خوریم و این کار برایمان سخت است اما خدا کند همیشه این طور باشد. در نیم فصل اول مجبور می‌شدیم، حتی از بازیکنان جوان و امیدمان استفاده کنیم اما در حال حاضر تمام بازیکنان هم ترازند. فرهاد هم به مرور زمان بهتر می‌شود و اگر شما دقت کنید، خواهید دید که او از بازی اولش بهتر شده است. به هر حال ما از یک ماه بعد وارد بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌شویم و بازی‌های جام حذفی هم وجود دارد. این شرایط را برای ما متفاوت خواهد کرد.

صالح در ادامه با اشاره به تغییرات بسیاری که در ترکیب تیم اعمال می‌شود، افزود: باید بالانس بین نفرات وجود داشته باشد و انرژی بازیکنان تقسیم شود. ما باید شرایط بدنی آنها را هم در نظر بگیریم. از طرفی با در نظر گرفتن چنین تغییراتی تنوع تاکتیکی در تیم به‌وجود می‌آید که نتیجه‌اش هم در زمین مشخص می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.