صبا ۳ امتیاز خانگی را تقدیم تراکتور کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

تراکتورسازی - صبا

 

از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ و ۴۵ امروز تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام قم این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که سهم تیم میهمان از این میزان تماشاگر حدود ۶۰۰ نفر بود.

تیم صبای قم در این دیدار با ترکیب مهرداد طهماسبی، مجید هوتن، محسن بیات ابوالفضل ابراهیمی، اکبرصادقی، فرید بهزادی کریمی، روزبه چشمی، مهدی محمدی، محمود شفیعی، مجید حیدری و غلامرضا عنایتی به سرمربیگری محمد مایلی کهن به میدان رفت.

تراکتورسازی تبریز نیز با حامد لک، سعید دقیقی، کریم انصاری فرد، مرتضی اسدی، حبیب گردانی، علی کریمی، فرشاد احمدزاده، حسین ربیع خواه، مهدی کیانی، محمد ایرانپویان و محمد نصرتی به سرمربیگری مجید جلالی این مسابقه پا گذاشت.

این دیدار را محسن ترکی را همراه سجاد طوری، علی اکبر عظیم پور و جمشید محمدی قضاوت کردند.

دقیقه ۱۱ مسابقه فرشاد احمد زاده توانست بر روی پاس زیبای علی کریمی گل اول این دیدار را به ثمر برساند و در ادامه این دیدار در دقیقه ۲۴ با پاس دقیق غلامرضا عنایتی، فریدبهزادی کریمی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۳۰ محمدایرانپویان با خطا بر روی بازیکن تیم صبا با کارت زرد قاضی مسابقه جریمه شد. دقیقه ۳۱ در حالی که کریم انصاری فرد با دروازه‌بان تیم صبا در موقعیت تک به تک قرار گرفت طهماسبی با خروج خود این موقعیت را از تیم تراکتورسازی گرفت.

در دقیقه ۳۲ کریمه انصاری فرد در بهم ریختگی مدافعان تیم صبا توپ را به دیرک دروازه تیم صبا کوبید و دقیقه ۳۵ نیز ضربه فرشاد احمد زاده توسط دروازه بان تیم صبا مهار شد.

در نیمه دوم این بازی و در دقیقه ۵۸ باز هم دروازه بان تیم صبا با رشادت و طی دو مرحله توانست خود را مقابل توپ و بازیکنان تیم حریف قرار دهد و یک موقعیت عالی را از بازیکنان تیم تراکتورسازی بگیرد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه ۶۶ محمد ابراهیمی به جای فرشاد احمدزاده در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار گرفت، همچنین در دقیقه ۷۲ مهدی حسینی بازیکن بومی تیم صبای قم به جای محسن بیات به میدان مسابقه رفت.

در دقیقه ۷۷ مهدی کریمیان که به سبب تصادف شدید مدتی از میادین به دور بود در این مسابقه به جای محسن ربیع خواه به میدان آمد و در دقیقه ۷۸ مهرداد طهماسبی برای دومین بار دچار مصدومیت شد و پزشکان تیم صبا برای مداوای وی به زمین مسابقه آمدند.

در دقیقه ۸۲ سعید دقیقی رو پاس زیبای کریم انصاری فرد در موقعیت مناسبی قرار گرفت که وی نیز با یک شوت دقیق توپ را به دروازه تیم صبای قم چسباند و در این صحنه کاری از دروازه بان تیم صبای قم برنیامد.

در دقیقه ۸۴ این بار نوبت به کریم انصاری‌فرد بود که پاس به عقب سعید دقیقی را با یک ضربه زیبا وارد دروازه تیم صبای قم کند و بالاخره پس از چند موقعیت که در این دیدار از دست داد گل زنی کند.

در دقیقه ۸۵ علی کریمی که به شدت از سوی تماشاگران با تشویق مواجه شد جای خود را به جواد کاظمیان داد و در دقیقه ۸۸ حمیدرضا پاکیزه به جای ابوالفضل ابراهیمی برای صبا قم به میدان آمد.

این دیدار در نهایت با نتیچه سه بر یک به سود تیم تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.

 

خبرگزاری فارس

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.