صداوسیما : جیگر ممنوع التصویر نیست

خبرگزاری آریا – مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت : شایعه ممنوع بودن پخش بخش های مربوط به عروسک جیگر در سریال تلویزیونی کلاه قرمزی بی اساس است .
به گزارش خبرگزاری آریا ، تقی سهرابی افزود : در هر قسمت از این سریال حدود ۵ تا ۶ عروسک حضور دارند و به جز شخصیت کلاه قرمزی ، و پسرخاله ، تقریبا بقیه عروسک ها به صورت چرخشی و براساس داستان در برنامه حضور دارند.
وی اضافه کرد : حضور نداشتن یک شخصیت عروسکی همانند آنچه در همه سریال معمول است به معنای حذف آن نیست ، بلکه در قسمت های دیگر بنابر روند داستان حاضر می شود و چه بسا شخصیتی پررنگ تر از قبل پیدا کند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت : در هنگام آماده سازی ساخت سریال کلاه قرمزی در نوروز ۹۱ براساس پیشنهاد کارگردان این سریال تلویزیونی ، ۵ عروسک جدید از جمله جیگر که یک الاغ مهربان و دوست داشتنی است ، به مجموعه اضافه شد .
وی اضافه کرد : با احتساب این عروسک ها ، در مجموع ۱۱ عروسک در ۱۳ قسمت مجموعه نوروزی ۹۱ و در ادامه پنج قسمت تولید شده این سریال در طول سال که آخرین بخش آن مربوط به عید سعید فطراست ، حضور داشتند و بنابر نظر کارگردان سریال در ادامه نیز از آن ها استفاده خواهد شد.
 
 
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.