صدر جدول و قهرمانی را از دست نمیدهیم!

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: ما صدر جدول را به راحتی به دست نیاورده و با تلاش بیشتر این جایگاه را حفظ می‌کنیم.

سعید دقیقی که تک گل سه امتیازی تیمش را در دیدار با آلومینیوم به ثمر رساند و سایپا با کسب این پیروزی به صدر جدول صعود کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همان طور که در گذشته نیز تاکید کرده بودیم، سایپا این فصل با تیمی قدرتمند و با برنامه وارد رقابت‌های لیگ برتر شده است.

وی تصریح کرد: اکثر کارشناسان ورزشی و رسانه‌ها در ابتدای لیگ حساب چندانی بر روی سایپا باز نکرده بودند و وقتی استقلال را در خانه خودشان شکست دادیم، گفتند این پیروزی اتفاقی بوده و بازیکنان قلعه‌نویی هماهنگ و آماده نبودند.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: با این وجود بازیکنان سایپا هم قسم شده و با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشتیم و حضور نفرات با انگیزه و با تجربه به موفقیت تیم خود اعتقاد و اطمینان داشته و داریم.

دقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار سایپای البرز با آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و گفت: ما در این بازی باید سه امتیاز را کسب کرده و می‌دانستیم پیروزی این هفته چه تاثیری در جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد.

وی تاکید کرد: به همین دلیل در هفته گذشته تمام توان و تلاش خود را برای ارائه بازی منطقی و کسب نتیجه برابر آلومینیوم هرمزگان متمرکز کرده و به این هدف مهم دست پیدا کردیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم توانایی حفظ صدرنشینی را دارد؟ گفت: ما هیچ چیزی از تیم‌های بزرگ و صاحب نام کمتر نداشته و با توجه به توانایی و ظرفیت بالای بازیکنان و کادر فنی و حمایت مدیریت، رسیدن به مقام قهرمانی در این دوره نیز دور از دسترس سایپا نیست.

دقیقی متذکر شد: البته حفظ صدرنشینی در رقابت‌هایی که حریفان بزرگ و سرسخت داریم و همچنین رسیدن به مقام قهرمانی کار ساده‌ای نیست و ما برای تداوم پیروزی‌های سایپا باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار سایپای البرز با راه‌آهن در هفته هفتم گفت: در این دیدار ما میزبان هستیم و باید برای حفظ صدرنشینی با کسب سه امتیاز دیگر بازی را به پایان برسانیم.

دقیقی در پایان تاکید کرد: راه‌آهن امسال تیم خوب و با انگیزه‌ای نشان داده و به طور قطع بازی حساس و سختی در پیش داریم و امیدوارم با بهره‌گیری از امتیازات میزبانی به سه امتیاز کامل برابر راه‌آهن دست پیدا کنیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۴ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار لیگ ایران, اخبار مهم ورزشی, اخبار ورزشی, فوتبال سایپا, فوتبال لیگ برتز


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.