صدور ۴۲۷ فقره پروانه ساختمانی در منطقه ۱۰

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۱۰ از صدور ۴۲۷ فقره پروانه ساختمانی به متراژ ۱۴۵ هزار مترمربع از ابتدای سال جاری در سطح منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی و نوسازی بافت های فرسوده با ارائه تسهیلات و اقدامات انجام شده اغلب درخواست های تخریب و نوسازی منطقه به صورت ریزدانه بوده است.
وی ایجاد بسترهای مناسب را برای نوسازی در منطقه گام اساسی موفقیت در این عرصه دانست و تصریح کرد: با تلاش همکاران معاونت شهرسازی و شرکت نوسازان منطقه، آمار تجمیع در منطقه درصد قابل توجهی از پروانه های صادره را به خود اختصاص داده است که این امر از پیگیری و تلاش های عوامل ذیربط نشأت می گیرد.
شهردار منطقه با تشریح آمار ساخت و ساز امسال افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۲۷ فقره پروانه ساختمانی به متراژ ۱۴۵ هزار مترمربع صادر شده که از این تعداد ۱۶۰ فقره مربوط به تجمیع قطعات و ۳۰۲ فقره نیز در محدوده مصوب بافت فرسوده قرار دارد و ۷۱ درصد از مجموع ساخت و ساز را به خود اختصاص داده است و همچنین امسال درصد پروانه های تجمیعی روند رو به رشدی را طی کرده و نسبت به مدت مشابه سال قبل تا ۳۵ درصد افزایش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تسهیلات اعطایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ میلیارد ریال تخفیف برای نوسازی بافت فرسوده منظورشده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.