صدیقی: اگر بصیرت مردم نبود، ایران مثل عراق و سوریه گرفتار آشوب می‌شد

۲۴اردیبهشت،

124-10.jpg

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه “فتنه‌گران و منحرفان مشکلات اعتقادی دارند”، گفت: آنها به دنبال سوءاستفاده از انتخابات می باشند. ۳۴ سال است که مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشکلی پیش نمی‌آید اما آنها به دنبال ایجاد چالش‌هایی برای نظام می باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در مراسم ختم مرحوم حاج محمود مرتضایی‌فر با اشاره به اینکه “فتنه‌گران اگر اعتقادی به شهادت داشتند، اتحاد الهی را از ما نمی‌گرفتند”، اظهار کرد: آنها گیر اعتقادی دارند. عشق به قدرت، آدم را بی‌دین، بی‌عاطفه و بی‌رحم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ گفت: اگر جنگ داخلی در ایران پیش می‌آمد، همان تروریست‌هایی که در سوریه کودکان را می‌کشند، کودکان ما را نیز می‌کشتند. آنها به خون شیعیان تشنه می باشند.

صدیقی همچنین اظهار کرد: اگر همت والا و بصیرت مردمی که دل به اهل بیت داده‌اند نبود، کشور ما نیز مثل عراق و سوریه گرفتار آشوب‌هایی می‌شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه “فریاد «هل من ناصر» امام حسین (ع) و امام زمان (عج) در آستانه انتخابات از حلقوم رهبری خارج می‌آید”، خاطرنشان کرد: مردم در آستانه حماسه‌ای دیگر قرار گرفته‌اند. مردم باید دشمنان را ناکام کنند و مسیر را برای آیندگان هموار کنند.

وی در پایان با بیان اینکه “اعتقادات و باورهای دینی، ما را بیمه کرده است”، گفت: مردم ما جز اعتقاداتشان چیزی بیشتر از سایر ملت‌ها ندارند. مردم در انتخابات پیش رو گول فتنه‌گران را نمی‌خورند و حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.