صنعت خودروسازی کشور آینده روشنی پیش رو دارد

به گزارش ایرنا، ‘ناصر آقا محمدی’ شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان در محل مجتمع خودروسازی سایپا کاشان اظهار داشت: صنعت خودروسازی کشور در سند چشم انداز ۱۴۰۴ بایستی در منطقه رتبه اول را داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که هم اکنون، با وجود قابلیت های بسیار صنعت خودروسازی و آمار تولید بسیار بالا، از هر ایرانی تنها یک نفر دارای خودروی شخصی است.

وی تاکید کرد: براین اساس، سایپا کاشان به عنوان بزرگترین سایت خودرو سازی کشور، سیاست گذاری های خود را بر افزایش تولید و رونق این صنعت قرار داده است.

مدیرعامل مجتمع خودورسازی سایپا کاشان تصریح کرد: هم اکنون، این شرکت خودروسازی، بزرگترین شرکت خودروسازی خارج از محدوده تهران به حساب می آید که با نمایش پتانسیل های خود ثابت کرده که گوشه گوشه ایران اسلامی قابلیت رشد و توسعه صنایع بزرگ را دارد.

آقامحمدی همچنین، میزان تولید سال گذشته این مجتمع را ۱۴۰ هزار دستگاه ذکر کرد و گفت: امسال نیز، تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در دستور کار این مجتمع قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب پیرامون توجه به تولید ملی، تمام تلاش سایپا کاشان افزایش تولید و رونق گسترده صنعت خودروسازی کشور است.

وی، با اشاره به عرضه سهام سایپا کاشان در فرابورس، خاطرنشان کرد: خرید سهام این مجتمع توسط شهروندان کاشانی، گام مهمی در راستای حمایت از صنایع این شهرستان است.

۱۷۲۴/۷۴۲۸/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۲۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.