“ضیافت الهی” سرچشمه اتفاقات مثبت رمضان۹۱

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم تقدیر از عوامل برنامه ” ضیافت الهی” شبکه ۲ در ماه مبارک رمضان ،در شبکه دوم سیما؛ “آذر مکان”مدیر  گروه اجتماعی شبکه ۲ سیما در این مراسم گفت:برنامه “ضیافت الهی” در سراسر کشورمان اجرا شد به نحوی که ما برنامه  ۵ از آذربایجان غربی شروع کردیم و شبهای مبارک قدر را در مشهد مقدس سپری کردیم و دو روز عید سعید فطر را در ناوشکن جماران برنامه داشتیم.
وی با اشاره به اتفاقات خوبی که در سیر برنامه ” ضیافت الهی” رخ داد،تصریح کرد:برای این برنامه زحمتهای بسیاری کشیده شد که اتفاقات خوبی هم در این مسیر،به وقوع پیوست؛همانند اتفاقی که در استان قم رخ داد و برنامه ما منجر شد که تا مادر و فرزندی که پنج سال از یک دیگر دور بودند،‌دوباره یکدیگر را ملاقات کنند.
آذر مکان اظهارداشت:خوانندگانی که در طی برنامه، روی ناوشکن جماران اجرای برنامه داشتند، در هنگام اجرا حس و حال خوبی  پیدا می کردند که از جمله آنها می توان به قاسم افشار،مهراج محمدی و فریدون آسرایی اشاره کرد که فریدون آسرایی پس از برنامه در رابطه با تولید اثری با محوریت”خلیج فارس” اظهار علاقه فراوانی کرد.
شهرام شکیبا مجری برنامه ” ضیافت الهی”در این مراسم اظهار داشت:نخستین باری که محمد تقی فاضلی،تهیه کننده برنامه با من تماس گرفت  و درباره چگونگی برنامه برایم توضیح داد،تصور نمی کردم که این موضوع جدی باشد تا حدی که سراسر کشورمان،‌به عنوان مناطق اجرایی این برنامه در نظر گرفته شده باشد.
وی ادامه داد:ما برنامه را ازکنار رود ارس و از شمالی ترین نقطه کشورمان شروع کردیم تا اینکه به جنوبی ترین نقطه ایران عزیز رسیدیم و نکته حائز اهمیت در این مسیر این است که ما،‌تنها در مرکز استانها نبودیم و سعی می کردیم تا جایی که امکانات اجازه می دهد،به نقاط مختلف سفر داشته باشیم.
شکیبا اظهار داشت:حلاوت و شیرینی که ما در مسیر برنامه “ضیافت الهی” و در شبهای احیا تجربه کردیم،از جمله خاطرات ماندگاری است که برای همیشه در  ذهن عوامل این برنامه، ثبت می شود.
محمد میرکیانی مشاور بخشی زاده، مدیر شبکه ۲ سیما در این مراسم اظهارداشت:تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است که یک گروه برنامه ساز،‌طی ۳۰ شب متوالی، دکور را تغییر دهند و در ۳۰ شهرستان مختلف به اجرای برنامه بپردازند.
وی ادامه داد:امیدواریم برنامه “ضیافت الهی” نقطه عطفی باشد برای سالهای آینده و برای برنامه سازانی که شاید در آینده تصمیم به ساخت برنامه هایی برگرفته از شکل و ساختار ” ضیافت الهی” کنند.
آزیتا رضایی(خاله رویا) در برنامه ” ضیافت الهی”در این مراسم افزود:رسالت رسانه بر این نکته استوار است که ما بتوانیم به نحو مثبت اثر گذار باشیم و هنگامی می توانیم اثر گذار باشیم که خودمان نیز، درستکار باشیم.
وی تصریح کرد:با وجود همه سختی ها، امیدواریم هیچ وقت بیکار نباشیم و بهترین موضوع این است که ما بتوانیم کارهای مثبت انجام بدهیم.
مجتبی ظریفیان”عموی مهربون” در برنامه ” ضیافت الهی”  دراین مراسم اظهار داشت:در طی ماه مبارک رمضان ،خیلی  چیزها را دیدیم که از جمله آنها می توان به اتفاقات مربوط به  بهزیستی اشاره کرد زیرا ما در بهزیستی، کودکی را دیدیم که نباتی زندگی می کرد به نحوی که علاوه بر مشکلات جسمی فراوان همچون ناشنوایی و نابینایی،از عقب ماندگی ذهنی نیز برخوردار بود واین موضوع باعث شد  تا به اطرافمان بهتر نگاه کنیم و قدر نعمت های خدادادی را بیش از پیش بدانیم.
 گفتنی است؛قرار بود “بخشی زاده” مدیر شبکه دو سیما نیز در این مراسم حضور داشته باشد که این امر میسر نشد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.