طالب‌لو: از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

۲۴اردیبهشت،

وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در تیم ملی نونهالان، به عنوان مربی و برنامه‌های این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم زیر ۱۴ سال راهی ۸ تیم آسیا شد و بازی‌های نهایی این تیم سال آینده در خردادماه برگزار می‌شود، از همین رو فعلا ادامه حضورم در آنجا مشخص نیست اما در طول ماه قرار است ۱۲ روز بازیکنان با هم جمع شوند و به صورت فشرده کار کنند.

به گزارش فارس ، وی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که داشتم امسال تمریناتم را زود آغاز کردم و با توجه به حضور ۱۰ روزه‌ام در مشهد، می‌خواستم جبران آن ۱۰ روز را کرده باشم. فعلا تا اول خرداد ماه با وزنه کار می‌کنم و پس از آن تمرین دروازه‌بانی را هرچه سریعتر آغاز خواهم کرد. قرار است هفته‌ای ۳ جلسه تمرین دروازه‌بانی و ۳ جلسه کار با وزنه را پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در خصوص پیشنهاداتش از باشگاه لیگ برتری گفت:‌ قبل از اینکه مسابقات امسال به پایان برسد، یکی دو جلسه با دو تیم لیگ برتری داشتم که شرایط خوب پیش رفت و مقرر شد، بعد از پایان رقابت‌ها و مشخص شدن تکلیف مربیان آن دو تیم مذاکرات را نهایی کنم. یک تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی به من پیشنهاد دادند و البته منتظر پیشنهادات جدید هستم تا در آینده شرایط را بررسی کنم.

طالب لو ضمن تبریک به هواداران، مسئولان، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال، گفت: این قهرمانی را به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و به اعضای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان این تیم خسته ‌نباشید می‌گویم و از مسئولان و فوتبالی‌ها می‌خواهم که حالا به استقلال، رنگی نگاه نکنند. این تیم اگر به مرحله بعد صعود کند، نباید به پای یک سری اشخاص خاص نوشته شود و باید وسیع‌تر و ملی به موضوع نگاه کنیم چون فوتبال ما به این موفقیت‌ها نیاز دارد و اگر به این شرایط برسیم رونق بیشتری خواهد گرفت. امیدوارم فوتبالی‌ها به استقلال کمک کنند و این تیم سال آینده یارگیری خوبی داشته باشد و بتواند بعد از سال‌ها مقامی در خور نامش در آسیا کسب کند.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: به خاطر جشن قهرمانی که گرفته شد از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر می‌کنم و انصافا من که در خانه نشسته بودم از برگزاری این جشن لذت بردم. چندین سال بود که حسرت چنین مراسمی به دل مان مانده بود و امیدوارم این کار خوب آنها تداوم داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.