طالب لو: مذاکراتم با سپاهان جدی نشده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

 وحید طالب لو گفت:با چند تیم برای نیم فصل صحبت کردم و به احتمال فراوان از نیم فصل کار خود را با یکی از این تیم ها آغاز خواهم کرد.مصدومیت من هم به طور کامل برطرف شده و هیچ مشکلی برای بازگشت به میادین ندارم.

به گزارش تفسیری ایرنا، وی درخصوص اینکه گفته می شود مذاکراتش با باشگاه سپاهان جدی شده است، ادامه داد: این خبر صحت ندارد و من با همه باشگاههایی که مذاکره کرده ام هنوز به صحبت جدی نرسیده اند و سعی می کنم پیش از آغاز نیم فصل تیم آینده خود را انتخاب کنم.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و استقلال در خصوص طلب خود از این باشگاه، گفت: حدود ۲۵۰ میلیون ازاستقلال طلب دارم وحدود ۲ سال است که طلب من پرداخت نشده است. اما بازهم به خاطر هواداران خوب این تیم و سایر دوستان در این باشگاه صبر خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ۱۴ سال برای استقلال بازی کردم و به نوعی می توان گفت من با این تیم بزرگ شدم و هیچ وقت نمی توانم روزهای خوب در استقلال و به ویژه هواداران این تیم را فراموش کنم. با وجود اینکه دیگر در استقلال حضور ندارم اما همچنان پاسخگوی نتایج این تیم در میان هواداران هستم.

وی اظهارداشت: در دیدار با نفت برای حمایت از استقلال به ورزشگاه رفتم زیرااحساس می کنم ما علاقه مندان به استقلال باید در وقت هایی که این تیم با مشکل روبه رو است از ان حمایت کنیم. مطمئن باشید هر وقت که استقلال نیاز به کمک داشته باشد حتی حالا که در این تیم نیستم نیز در کنار تیم محبوبم خواهم بود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.