طراحی و تدوین اولین مجله صوتی ویژه دانش آموزان سراسر کشور

۲۲ آبان ،

مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پروش از طراحی و تدوین اولین مجله صوتی ویژه دانش آموزان خبرداد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجنماعی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد ابراهیم محمدی گفت: به منظور ارتقای کیفیت و آینده تربیت در مدارس وبر اساس ساعت های تربیتی با استفاده هوشمندانه از ابزارهای آموزشی و ایجاد تنوع در فرصت های تربیتی و ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه های آموزش تربیتی و مهارت و ایجاد فضای تربیتی جذاب در جهت هدفمند کردن زنگ تفریح دانش آموزان اولین مجله صوتی برای استفاده دوره های مختلف تحصیلی طراحی ودر مدارس ارائه می شود.

محمدی اضافه کرد: این مجله در قالب مجموعه هایی به صورت دو هفته نامه تنظیم می شود وقبل و یا حین مراسم صبحگاه زنگ های نماز و زنگ های تفریح مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: با توجه به نیازهای علایق استعدادها و توانمند سلامتی آموزان این مجموعه به گونه ای طراحی شده است تا بیشترین اثر بخشی و کارایی را با عناوین شامل موضوعات دینی و اخلاقی سیاسی هنری سلامت و بهداشت و روانشناختی و موضوعات عمومی در روند تربتی دانش آموزان داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه ها به یکی از مهمترین عوامل محرک وتأثیر گذار در فرآیند تربیت مردمی و اجتماعی دانش آموزان تبدیل گشته اند و می توانند پاسخگوی بخش عمده ای از نیازهای جوانان می باشد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.