طراحی‌های معمار خلاق بررسی می‌شود+تصویر

در چهاردهمین نشست تخصصی باشگاه معماری تهران ویژه‌ برنامه «معمار ایرانی۵» آثار و دست آوردهای طراحی محمدرضا نیکبخت بررسی می‌شود که عموم مردم این روزها او رابه عنوان طراح ساختمانی می‌شناسند که بدون قطع درختان بنایی مدرن آفرید.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین چندی پیش بود که فضای رسانه‌های مجازی را تصاویری از مجتمع مسکونی در نیاوران پر کرد که حاصل ذوق و هنر مهندس معمار خوش ذوق ایرانی آقای محمد رضا نیکبخت است.تصاویر گویای این بود که در ساخت این بنا حتی یک درخت قطع نشده است. طراحی این مجتمع به گونه ای بوده است که به محیط طبیعی پیرامون خود آسیبی نزده و زندگی شهری با کمترین صدمه به محیط طبیعی پیرامون خود وصل شده است.حالا دوشنبه ۲۴مهر، ساعت۳۰/۱۷در فرهنگسرای ارسباران دست‌آوردهای طراحی معماری این هنرمند بررسی می‌شود.

 این پنجمین نشست از سلسله برنامه‌های معمار ایرانی است که در آن به آثار و دست‌آوردهای طراحی یکی از معماران کشور پرداخته می‌شود.

باشگاه معماری در این نشست به آثار و دست آوردهای طراحی محمدرضا نیکبخت نگاهی خواهد داشت. او دارای طرح‌های فراوانی در حوزه معماری و مرمت است و از جمله «ساختمان نیاوران» که حتی بدون قطع یک درخت طراحی و ساخته شده است.

باشگاه معماری تهران عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می‌کند تا به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی بزرگداشت‌های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.