طراحی بلندگو به شکل دیش ماهواره

طراحان در ابتکاری خلاقانه برای بهبود کیفیت صدا، بلندگوی بی سیمی به شکل دیش ماهواره طراحی کرده‌اند که قابلیت نصب روی دیوار یا قرار گرفتن روی سه پایه را دارد.

بلندگوی BeoPlay A9‌ بر خلاف بلندگوهای متداول که اشکالی شبیه جعبه دارند، به شکل دیش ماهواره طراحی شده است که امکان پخش بهتر صدا در تمام محیط را فراهم می‌کند.

بلندگو مجهز به دو آمپلی فایر مجزای ۸۰ وات و یک آمپلی فایر ۱۶۰ وات کلاس D‌ است؛ امکان برقراری ارتباط و پخش موسیقی از آیفون، آی پد و سایر دستگاه‌های آندروید با استفاده از سیستم بی‌سیم DLNA فراهم می‌شود؛ یک جک نیز برای اتصال سیم به بلندگو در نظر گرفته شده است.

بلندگوی A9‌ می‌تواند به صورت ایستا بر روی یک سه پایه چوبی در هر نقطه‌ای از خانه قرار گیرد، همچنین امکان نصب دستگاه روی دیوار از طریق یک بست فراهم شده است.

تنظیم صدا از طریق حسگرهای لمسی یا از طریق تلفن همراه هوشمند آیفون انجام می‌شود و صدای دستگاه با توجه به محل قرار گرفتن روی پایه در گوشه اتاق یا نصب بر روی دیوار، در سه حالت قابل تنظیم است.

این دستگاه مجهز به پوشش‌های قابل تعویض در رنگهای مختلف برای هماهنگ شدن دکوراسیون محیط بوده و با قیمت دو هزار و ۵۷۵ دلار به بازار عرضه شده است.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.