طرح برخورد با مزاحمین نوامیس همچنان ادامه دارد / برخورد جدی پلیس با آرایشگاه‌های بدون مجوز

۲۶م آذر ،

رئیس پلیس آگاهی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: طرح برخورد با مزاحمین نوامیس همچنان همانند قبل با جدیت ادامه دارد .

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح برخورد پلیس با مزاحمین نوامیس اظهار داشت: طرح برخورد با مزاحمین نوامیس همچنان با جدیت بیشتر پلیس ادامه دارد اما به دلیل این که این برخوردها در امر اطلاع رسانی کم‌تر انجام می‌شود این برخوردها به چشم نمی‌آید .

وی با بیان این که این مزاحمت‌ها نسبت به سال های قبل به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است گفت: میزان مزاحمت‌های نوامیس در سال‌های قبل درصدی از تماس‌های مردم را با پلیس را در بر می‌گیرد در حالی که اکنون این تماس‌ها به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است .

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص برخورد ماموران انتظامی با مزاحمین نوامیس گفت: در مناطقی که معمولا مشکلاتی در خصوص مزاحمت نوامیس وجود داشته تیم‌های مورد نظر خود را همراه با ماموران قوه اعزام کردیم تا با توجه به شرایط موجود برخورد لازم با این گونه اشخاص متخلف صورت گیرد.

سردار ساجدی‌نیا با بیان این که ساعت‌های مختلفی در طول شبانه روز به طور مثال در هنگام شب، ‌پیش از ظهر و یا نزدیک به مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها این مزاحمت‌ها صورت می‌گرفت گفت: خوشبختانه با برخوردهای مطلوب پلیس با این مجرمین شاهد کاهش این تخلفات در این مناطق بودیم.

وی در خصوص برخورد با اشخاصی که همراه با خودرو مزاحم نوامیس مردم می‌شوند گفت: در وهله اول مدارک رانندگان این خودروها گرفته شده و بنا به مجوزی که پلیس از سوی مرجع قضایی دارد این خودروها ظرف مدت یک هفته تا سه ماه در پارکینگ متوقف خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: اگر خانمی که دچار این مزاحمت از سوی فرد متخلف شده،‌ تقاضای شکایت از پلیس کند فرد متخلف از سوی پلیس برای سپری کردن مراحل قانونی خود به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد.

سردار ساجدی نیا تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان مقام شاکی نخواهد داشت و فقط به عنوان پیگیر کننده خواهد بود و هم چنین با توجه به حکم مراجع قضایی با متخلفان برخورد می‌کند.

وی افزود: اگر جرم برای پلیس در این گونه تخلف‌ها مشهود باشد قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد که در وهله اول فرد متخلف به مقر انتظامی منتقل شده و در صورتی که خانمی که مورد مزاحمت قرار گرفته از وی شکایت کند برای آن شخص پرونده تشکیل می‌دهیم تا مرجع قضایی با توجه به گزارش پلیس به تخلف وی رسیدگی کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص برخورد جدی پلیس با آرایشگاه‌های بدون مجوز گفت: از امروز پلیس با توجه به شناسایی‌هایی که از قبل صورت داده است با آرایشگاه‌های بدون مجوز و همچنین مراکز خالکوبی سطح شهر برخورد جدی خواهد داشت.   
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.