طرح پاکسازی نقاط جرم خیز حاشیه شهر اصفهان کلید خورد

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۵:۲۷:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز ازشروع اجرای طرح ویژه جهت پاکسازی نقاط جرم خیز حاشیه شهر اصفهان خبر داد و گفت : با اجرای طرح های ویژه پلیس و مشارکت مردم احساس امنیت در این مناطق افزایش خواهد یافت .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ” حسن کرمی ” فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز  از اجرای طرح ویژه پاکسازی مناطق جرم خیز حاشیه شهراصفهان خبر داد و گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر ، برخورد با اراذل اوباش و جرایم خشن، پلیس طرح ویژه ایی را در این مناطق به اجرا خواهد گذاشت .
وی افزود : با اجرای این طرح ها که از روز جاری کلید خواهد خورد و با حضور پلیس محله محور و مشارکت مردم و شهروندان در این طرح ها احساس امنیت در اینگونه مناطق افزایش خواهد یافت .
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت پایدار محصول مشارکت مردم و پلیس است تصریح کرد: تامین و حفظ امنیت از وظایف ذاتی پلیس است لیکن پایداری و ماندگاری آن با مشارکت و همدلی مردم و شهروندان امکان پذیر خواهد بود لذا توصیه می شود در اجرای این طرح ها با پلیس همکاری ویژه ایی صورت پذیرد تا نتایج مطلوبی نیز حاصل شود .
سردار ” کرمی ” در پایان با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای این طرح ها به افراد خاطی نیز هشدار داد: پلیس در اجرای طرح پاکسازی مقتدر و قاطع عمل خواهد کرد و متهمانی که در این طرح دستگیر خواهند شد باهماهنگی مقام قضایی مورد برخورد شدید قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۷۲۷۳۶۷۴۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.