طلاق به خاطر ۱۵ سال مستاجری!

زنی در دادگاه خانواده گفت: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم زیرا دیگر نمی‌توانم با مستاجری کنار بیایم، شوهرم می‌گوید نمی‌تواند خانه‌ای بخرد و من نیز به همین دلیل خواهان طلاق هستم.

به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران زنی به دادگاه خانواده شهید محلاتی مراجعه و درخواست جدایی خود را به قاضی دادگاه ارایه کرد. این زن با بیان اینکه حدود ۱۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، ادامه داد: شوهرم در طول این سال‌ها حاضر نشده خانه‌ای تهیه کند و همیشه مستاجر بودیم.

این در حالی است که شوهرم وضع مالی خوبی دارد اما حاضر به خرید خانه نیست.وی در حالی که خساست را دلیل اصلی امتناع شوهرش از خرید خانه عنوان می کرد، ادامه داد: شوهرم می‌گوید که پایین‌تر از منطقه‌ای که اکنون در آن زندگی می‌کنیم نمی‌تواند زندگی کند و توان خرید خانه در این منطقه را هم ندارد، بنابراین تنها می‌‌تواند در این منطقه خانه‌ اجاره کند و من نیز نباید شکایتی نسبت به این موضوع داشته باشم.

در ادامه جلسه دادگاه شوهر این زن گفت: همسرم باید مرا درک کند که من در منطقه‌ دیگری نمی‌توانم زندگی کنم و باید تا زمانی که بتوانم در این منطقه خانه‌ بخرم با من کنار بیاید، هم‌چنین می‌خواهم همسرم درخواست طلاقش را پس بگیرد و به خاطر این موضوع با من لجبازی نکند.وی با اشاره به اینکه یک فرزند داریم، گفت: همسرم از همان ابتدا زنی بهانه‌گیر بوده است، ولی باید این موضوع را بفهمد که من او را طلاق نخواهم داد و در حال حاضر نیز نمی‌توانم خانه‌ای خریداری کنم.

روزنامه حمایت نوشت: در ادامه زن بار دیگر لب به اعتراض گشود و گفت: من هم محل زندگی‌مان را دوست دارم اما از مستاجری خسته شده‌ام و دیگر نمی‌خواهم هر سال استرس اسباب‌کشی داشته باشم. می‌خواهم از شوهرم جدا شوم تا او با خیال راحت باقی عمر خود را در این منطقه مستاجر باشد.

وی با اشاره به اینکه من نیز کارمند یک شرکت خصوصی هستم، افزود: من مانند شوهرم بیرون از منزل کار می‌کنم و در پرداخت کرایه خانه به او کمک می‌کنم در حقیقت از این وضعیت خسته شده‌ام و می‌خواهم دیگر سر کار هم نروم و در خانه با آرامش زندگی کنم.

شوهر این زن در پایان گفت: همسرم را طلاق نمی‌دهم و می‌خواهم به من فرصتی بدهد تا به مرور زمان خانه‌ای در منطقه دیگر خریداری کنم.قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات این زوج حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و آنها را به مصالحه دعوت کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.