طلب ۱۰۰ میلیونی جان واریو به قراردادش اضافه شد

فابیو جان واریو هافبک تازه وارد آبی ها قرار است فصل را با استقلال آغاز کند و از ابتدای بازی ها تیم را همراهی کند وی حتی در خصوص طلب سه فصل قبل خود با استقلالی ها گفتگو کرده و به نتیجه رسیده است .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فابیو جان واریو در حالی به استقلال بازگشت که پیش از این اعلام کرده بود تا زمانی که طلب چند فصل قبل خود را دریافت نکند نمی تواند با آبی ها به توافق برسد و فصل جدیدی را در این تیم سپری کند.

این در حالی است که وی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان از آبی ها طلب دارد و هنوز آن را دریافت نکرده است وی اعلام کرده در این مورد با اعضای تیم استقلال به توافق رسیده است و مشکلی برای وی وجود ندارد.

در این مورد اعلام شده است که قرار است طلب جان واریو به اضافه مبلغ قرارداد این فصل وی شود تا هافبک تازه وارد آبی ها در قسط های در نظر گرفته شده به پول چند فصل قبل خود نیز برسد وبتواند به مبلغ ۱۰۰ میلیون مانده از حضورش در این نیز دست پیدا کند.

شایان ذکر است، این بازیکن بدلیل اتمام فصل نقل و انتقالات و محدودیت هایی که برای حضور در تیم استقلال با آن روبرو بود به مسئولان تیم استقلال تخفیف داد و پس از آن قراردادش را با آبی ها امضاء کرد../با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.