طلسم ناکامی های اوساسونا شکست

به گزارش ایرنا، اوساسونا با کسب این سه امتیاز و یک امتیاز از تساوی بازیهای قبلی، اکنون صاحب ۴ امتیاز است و توانسته است خود را از رده بیستم جدول لالیگا به رده هجدهم بالا بکشد، اگرچه هنوز نیز جزو تیم های قعرنشین به شمار می رود.

در حالی که اوساسونا نیمه نخست بازی در ورزشگاه خود، ˈرینا د ناواراˈ را با تیم ˈلوانتهˈ از ایالت والنسیا بدون تبادل گل سپری کرده بود، در نیمه دوم مسابقه موفق شد چهار گل وارد دروازه حریف کند.

نخستین گل را ˈآرمنتروسˈ در دقیقه ۵۴ وارد دروازه لوانته کرد و این نتیجه تا دقیقه ۸۱ بازی باقی بود تا اینکه در این لحظه، ˈلاماحˈ دومین گل تیمش را به ثمر رساند، گل سوم اوساسونا توسط ˈتیمورˈ در دقیقه ۸۸ و گل چهارم آن نیز در وقت اضافه و دقیقه ۹۲ بازی توسط نینو ثبت شد.

اما در حالی که اوساسونا با زدن این گلها، هیجان بسیاری داشت، لوانته به بازی کند خود ادامه داد و تا پایان، تغییر چندانی در تاکتیکش برای بر هم زدن آهنگ مسابقه ایجاد نکرد.

با این شکست، لوانته ۷ امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم جدول لالیگا سقوط کرد.

در دیگر بازی جذاب امشب، رئال مادرید ۵ بر یک، دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد و وایادولید ۶ بر یک، رایو وایکانو را مغلوب کرد.

اولین گل مسابقه را ˈدومینگزˈ بازیکن رایو در دقیقه ۴ وارد دروازه حریف کرد و گلهای وایادولید را نیز در دقیقه ۹ ، ˈبوئنوˈ، در دقایق ۱۲ و ۸۵ منوچو، دقیقه ۲۰ و ۵۵ اسکار و دقیقه ۳۶ پوکاوینا به ثمر رساندند. این بازی در زمین وایادولید برگزار شد.

دیدار اتلتیکو مادرید و اسپانیول نیز با یک گل در دقیقه ۲۹ توسط رائول گارسیا به نفع مادریدیها به پایان رسید.

گرانادا و سلتا هم امشب با نتیجه دو بر یک به کار خود خاتمه دادند. ˈسیکئیراˈ در دقیقه ۱۰ و ˈتورخهˈ در دقیقه ۱۶ برای گرانادا و ˈلاگو آسپاسˈ در دقیقه ۱۹ برای سلتا گلزنی کردند.

اروپام ** ۱۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.