طنز/ گزارش لحظه به لحظه بازی تیم فوتبال ایران و آمریکا

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – آیدین سیار در قانون نوشت:

علی کفاشیان خبر داده که مسابقه دوستانه بین تیم های فوتبال ایران و آمریکا قطعی شده. امروز لحظه به لحظه این دیدار را برای شما پیش بینی می کنیم.

قبل از بازی
بازیکنان دو تیم با هم دست می دهند و می خواهند بازی را آغاز کنند که می بینند توپ نیست! نیمکت نشینان آمریکا یی توپ را گرفته اند و نمی دهند. یک عضو نیمکت نشین آمریکا یی به خبرنگارها می‌گوید: توپ فوتبال یکی از ترکیبات اصلی در ساخت سلاح هسته‌ای است وما نگرانیم ایرانی ها از آن در جهت نامطلوب استفاده کنند. منتظریم تا نگرانی های ما در این زمینه رفع شود تا توپ را بدهیم.

شروع بازی
بازیکنان اصلی دو تیم بازی را با توپ پلاستیکی آغاز می کنند. نیمکت نشینان ایران بلند می شوند تادور زمین پوسترهای عدم صداقت آمریکا را نصب کنند.

دقیقه ۲ بازی
دو سه تا از نیمکت نشینان ایران بعد از این که پوسترها را نصب کردند بدون اجازه می روند توی زمین و در حالی که لبخند بر صورت دارند می گویند «ما هم بازی». داور سمت آنها می آید و از آنها می‌خواهد تا بروند خارج. آنها این اقدام را سند محکمی مبنی برآمریکا یی بودن داور می دانند و با دلخوری از زمین خارج می شوند.

دقیقه ۳۳ بازی
نیمکت نشینان ایرانی با اعتراض به داور، اقدام شماره ۱۱ آمریکا مبنی بر دست کردن توی دماغش در دقیقه ۳۳ را نشانه ای بر فراماسون بودن این بازیکن اعلام می کنند و از داور تقاضا می کنند او را اخراج کند. آنها همچنین طی ارسال نامه ای از فیفا خواستند تا دقیقه ۳۳ را از فوتبال حذف کند و به جای آن یک دقیقه سکوت قرار دهد.

بین دو نیمه
نیمکت آمریکا در جهت ایجاد فشار روی بازیکنان ایرانی شورت ورزشی را در لیست تحریم ها قرار می دهد.

دقیقه ۶۵
یکی از نیمکت نشینان ایران طی یک اقدام بی سابقه به سمت دروازه بان تیم آمریکا می دود و دست های او را از پشت می گیرد و فریاد می زند «مرگ بر آمریکا ». کاپیتان ایران با عصبانیت می گوید: داری چیکار می کنی؟ ولش کن ببینم! نیمکت نشین غیور ایرانی می‌گوید:«ما معتقدیم این کار به بازیکنان ما کمک می کند. ببین الان این بهترین موقعیته،من دستاش رو گرفتم که بیای بزنی تو گل. بسم ا… ! بگو مرگ بر آمریکا و شوت کن.» کاپیتان ایران با دیدن این صحنه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

دقیقه ۸۰
یکی از نیمکت نشینان ایران صداقت تیم مقابل را زیر سوال می برد و می گوید: چرا بازیکنان تیم آمریکا وقتی خطا می کنند خودشان نمی‌گویند خطا کردم و منتظرند داور آن را اعلام کند؟ واقعا چطور می گردد به این کشور اعتماد کرد؟

دقیقه ۹۰
بازی با نتیجه صفر- صفر مساوی به پایان می رسد. اما در پایگاه اینترنتی فیفا نتیجه دو بر صفر به نفع آمریکا ثبت می گردد. جلوی نتیجه هم می‌نویسند: فیفا به سبب نقض حقوق بشر، انکار هولوکاست وآزردگی خاطر یک خرس قهوه ای از شکارچی های ایرانی در جنگل های گلستان بازی را دو بر صفر به نفع آمریکا اعلام می کند و فوتبال ایران را به مدت سه سال به حالت تعلیق در می آورد.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.