عارف: تا لحظه آخر می مانم

۲۰خردادماه،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، محمدرضا عارف عصر دوشنبه در جمع مردم شیراز گفت: اصلاحات دارای سرمایه بزرگ معنوی که همان ملت ایران و جوانان می باشند، است و باید به یاد داشته باشیم که بزرگترین رقیب ما عقب نشینی کردن است.

وی افزود: نباید با صندوق های رای قهر کنیم بلکه باید به یاد داشته باشیم قهرکردن اصلاح طلبان یعنی عقب نشینی آنها که چنین بحثی نیز مناسب اصلاح طلبان نیست.

اصلاحات یعنی تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اصلاحات یعنی تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی. ما گفتگو می کنیم تا مشکلات کشور حل شود.

وی افزود: اصلاحات یعنی به قانون پایبندیم حتی اگر با آن موافق نباشیم، اصلاحات یعنی چهره زیبای دین، اصلاحات یعنی تنش زدایی و اصلاحات یعنی برقراری تعامل با دنیا.

عارف تصریح کرد: اصلاحات یعنی ورود به حریم خصوصی مردم ممنوع، در انتخابات هر کدام از جوانان ستادی می باشند که باید در ۲۴ خردادماه حماسه آفرین باشند.

اصلاحات یعنی جامعه باید کتاب بخواند و آگاه باشد

این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید کرد: اصلاحات یعنی تفتیش عقاید ممنوع، اصلاحات یعنی تبدیل معاند و مخالف به موافق.

وی تاکید کرد: اصلاحات یعنی جامعه باید کتاب بخواند و آگاه باشد، اصلاحات یعنی میزان، رای ملت است واصلاحات یعنی گفتگوی تمدن ها.

عارف ادامه داد: اصلاحات یعنی سپردن کارها به مردم و حمایت از تشکل های مردمی، اصلاحات کنترل تورم و ایجاد اشتغال و یک میلیون فرصت شغلی است.

من یک اصلاح طلبم و برای رفع مشکلات کشور آمده ام

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: من برای اصلاحات به میدان آمده ام چرا که من یک اصلاح طلب هستم و برای رفع مشکلات کشور به میدان آمده ام و تا لحظه آخر در کنار شما جوانان و ملت ایران خواهم ماند.

عارف ادامه داد: اصلاحات به معنی تحمل کردن مخالف، نقدپذیر بودن و اصلاح ساختاری و پایداری است.

وی تاکید کرد: شیراز باید به قطب گردشگری سلامت منطقه تبدیل شود و همچنین باید منطقه آزاد علم و فناوری کشور شود.

وی اظهار داشت: باید از پتانسیل های بزرگ شهر شیراز در راستای توسعه این کلانشهر استفاده شود و در این راه از هیچ خدمتی کوتاهی نخواهم کرد.

عارف افزود: توجه به مسائل محیط زیست استان و همچنین رفع خشکی تالاب های استان فارس از کارهای مهمی است که باید انجام شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.