عاشقانه دو دختر به پدر در تله‌فیلم روز خدا

جام جم آنلاین: تله فیلم روز خدا به نویسندگی و کارگردانی بشیر آزادپور و به تهیه‌کنندگی رعنا سعادت‌نژاد در صدا و سیمای مرکز کیش تهیه و تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما، تله فیلم روز خدا روایت گوشه‌ای از تاریخ معاصر کشور و ورود آزادگان به کشور و روایت قصه‌های پیرامون آن است.

در این تله‌فیلم، لیلی و لیالی خواهران دوقلوی هشت ساله‌ای هستند که از بدو تولد پدرشان را که در جنگ به اسارت درآمده ندیده‌اند. زمان روایت قصه مربوط به سال ‌١٣۶٩ و ورود آزادگان به کشور است. در طول این سال‌هایی که دو قلوها با یاد و خاطره پدر زندگی می‌کرده‌اند، هر شب مادر قصه‌ای از زندگی پدر یا خاطره‌ای از او را برای دخترهایش تعریف می‌کند. تا این‌که خبر آزادی پدر به همراه گروهی از آزادگان می‌رسد. هر یک از اهالی محل که در روستایی است در حاشیه خلیج فارس، سعی می‌کنند برای خوش آمدگویی به او که پس از سال‌ها آزاد می‌شود و از اسارت برمی‌گردد کاری انجام دهد. لیلی و لیالی هم تلاش می‌کنند برای ورود پدر هدیه‌ای تهیه کنند …

در این تله فیلم بازیگرانی همچون عارفه عباس زاده، نرجس بلالی پور، فریده سلمانی، عبدالرضا بلوچی نژاد، حسین فیروزی، سعید موحدی، یاسین فتحی مقدم، رضا فتحی مقدم، عبدالله دستان، کبرا مسلمی، فاطمه دریایی، محمد علی قوی دل فرد، متین سلمانی، حمید رضا باختری به ایفای نقش می‌پردازند.

برخی از عوامل تولید این تله فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: فرهاد کنعانی / صدابردار: حمید پورغلام حسین / برنامه ریز ودستیار اول کارگردان: مهدی تقی پور/ منشی صحنه: رضاپورمندان / طراح لباس: نعیمه حمزوی / طراح صحنه و مدیر هنری: منصور نعیمی / مدیر تولید: محمود شهبازی / مدیرتدارکات و هنروران: اسماعیل شهری. تدوین: مهدی حسینی وند/ صداگذار: محمد رضا یوسفی


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.