عجایبی در دنیای زیرآب که نشینده اید +عکس

۸ م دیماه ،

دنیای زیرآب بسیار زیبا و جذاب است و هنوز بسیاری از زیبایی های آن نیز کشف نشده است. البته گاهی اوقات انسان ها دنیای زیبا را عجیب نیز می کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، دنیای زیر آب یکی از زیباترین مکان هایی است که هنوز بخش عظیمی از آن کشف نشده است. در زیر آب دنیای بی کرانی از ماهی و موجودات زیبا و حتی ابتکارات عجیب انسان ها وجود دارد. تا به حال در نقاط مختلف دنیا اتفاقات و کارهای عجیبی زیر آب انجام شده است.

طراحی زیر آب

یکی از مسابقه های جالب و هیجان انگیزی که هز ساله در سواحل فلوریدا انجام می گردد طراحی کدو تنبل زیر آب است. در این مسابقه شرکت کننده ها لباس غواصی به تن کرده و تا عمق ۱۵ مری پایین می روند. آن ها در این عمق بایدبتوانند زیباترین کدو تنبل را طراحی کنند و آن را به شکل های زیبا در آورند.  این مسابقه شاید به نظر بسیار جالب باشد اما به سبب فشار آب در آن عمق یکی از سخت ترین مسابقه های زیر آبی است.

جلسه زیر آب

در سال ۲۰۰۹ تعدادی از مقامات مالدیو به سبب گرمایش زمین جلسه ای را زیر آب برگزار کردند و در آنجا طرح هایی را برای مقابله با این پدیده جهانی به امضا رساندند. در این جلسه هیچ چیز کم نبود و تمام میزهای کار و وسایل روی میز به زیر آب منتقل شده بود. این جلسه در عمق ۱۰ متری آب برگزار شد.

تنیس زیر آب

چندی پیش در آکواریم اصلی شهر لندن اتفاق بسیار جالبی رخ داد که در ان کوسه ها آغاز به تنیس بازی با یک انسان در زیر اب کردند. در این اتفاق که به خاطر معرفی کوسه ها ترتیب داده شده بود یک مرد با امکانات کامل تنیس آغاز به تنیس بازی در زیر آب و در کنار کوسه ها کرد. البته او از این آکواریم سالم خارج آمد ولی نام او مشخص نشد.

شمشیرخوری زیر آب

در سال ۲۰۰۷ یکی از شعبده بازهای معروف به نام “دن مییر” توانست اولین کسی باشد که زیر آب و در داخل تانکر کوسه ها یک شمشیر را میخورد. او مهارت بسیار بسیاری درانجام این کار دارد اما اینکه این کار را زیر آب انجام دهد بسیار عجیب بود. در این برنامه او یک شمشیر ۶۰ سانتی متری را کاملا در دهان خود جای داد.

هاکی زیر آب

یک از ورزش های کمتر شناخته شده دنیا است که زادگاه اصلی آن انگلستان است. این ورزش را که به هاکی زیر آب مشهور است تعدادی از غواضان دوره ۱۹۵۰ برای اینکه در زمستان بتوانند بدنی ورزیده داشته باشند ایجاد کردند. در این ورزش هدف اصلی میزان حبس نگه داشتن نفس است. برای این بازی یک توپ یک کیلو گرمی در انتهای استخر قرار دارد و غواصان باید آن را روی زمین به سمت دروازه حریف سر دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.