عجیب از داخل تیم ملی ; از صورتی کمرنگ تا تحویل دادن پیراهن

۲۸م آذر ،

عجیب از داخل تیم ملی ; از صورتی کمرنگ تا تحویل دادن پیراهن

گل: خبرها فوتبال ایران : همه پیراهن‌ها را داخل سبد می‌اندازند حتی قوچان‌نژاد و دژاگه که با تعجب این کار را می‌کنند.

به گزارش فوتبال آنلاین بازی با ازبکستان تمام شده است و همه ناراحت در رختکن. غیر از کی‌روش کسی حرف نمی‌زند. او هم بیشتر اعتراض می‌کند تا اینکه حرفی بزند. هر از گاهی با داد و فریاد نکته‌ای از اشتباهات می‌گوید و ساکت می‌شود و پس از چند لحظه دوباره اعتراض به بازی بد بازیکنان… حرف‌های کی روش که تمام می‌شود بازیکنان قصد دارند تا وسایل خود را جمع کنند و دوش بگیرند. سبد بزرگی در وسط رختکن قرار دارد و تدارکات تیم ملی به بازیکنان تاکید می‌کند که همه بازیکنان باید پیراهن‌های خود را در سبد بریزند. بعضی از بازیکنان عنوان می‌کنند که قصد دارند پیراهن را با خود ببرند اما چنین می‌شنوند: «کسی نباید پیراهن را ببرد و همه پیراهن‌ها باید داخل سبد ریخته شود!»

این اقدام سبب تعجب بازیکنان است. در ادامه به آن‌ها گفته می‌شود: «پیراهن‌ها را برای بازی بعدی استفاده خواهیم کرد» این حرف عصبانیت بعضی از بازیکنان را به همراه دارد چون تا به حال چنین چیزی در تیم ملی رخ نداده که پیراهن‌ها را جمع کنند برای بازی بعدی! پس همه پیراهن‌ها را داخل سبد می‌اندازند حتی قوچان‌نژاد و دژاگه که با تعجب این کار را می‌کنند.

فدراسیون در حالی اجازه بردن پیراهن بازی را به بازیکنان نمی‌دهد که تنها حامی تیم ملی یک تولیدی لباس است و تیم باید حداقل از داشتن لباس بی‌نیاز باشد.

یک ماه بعد

اما سکانس بعدی در بازی‌های غرب آسیا صورت می‌گیرد. بازیکنان به هتل آزادی آمده‌اند و وسایل آن‌ها تقسیم می‌شود. نکته‌ای که همه بازیکنان را متعجب می‌کند رنگ گرمکن‌هاست. رنگی که بیشتر مورد علاقه دختران است. صورتی ملایم در تن بازیکنان آن‌ها را در لابی هتل کاملا به چشم آورده است و در ‌‌نهایت صدای کی‌روش درمی‌آید: «این گرم‌کن‌ها اشتباه شده… مطمئن میباشید این‌ها برای تیم بانوان نیست؟!»

کی‌روش چند بار دیگر هم به کیفیت لباس‌های تیم ملی اعتراض کرده است و حتی یک بار لباس‌ها را جمع می‌کند و دستور می‌دهد تا لباسی با تولید داخلی برای تیم سفارش داده شود. البته این توقع که در فضای کنونی فدراسیون کسی به کیفیت و رنگ لباس‌های تیم ملی اهمیت بدهد کمی دور از انصاف است، چه ما با فدراسیونی طرفیم که… که هیچی. بگذریم!


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.